حمایت رئیس جمهور ونزوئلا از فلسطین

رئیس‌جمهور منتخب ونزوئلا تأکید کرد که این کشور همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهد و ناآرامی‌های پساانتخاباتی در این کشور تحت حمایت صهیونیسم بین‌المللی است.
کد خبر: ۱۲۵۱۴۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ 03 August 2024
|
2466 بازدید

 

حمایت رئیس جمهور ونزوئلا از فلسطین

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا که به‌تازگی مردم این کشور برای یک دوره ۶ ساله دیگر ریاست‌جمهوری او را تمدید کردند، در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» تأکید کرد که «ونزوئلا همیشه با فلسطین خواهد بود و ما وحشتناک‌ترین نسل‌کشی علیه مردم غزه و فلسطین را محکوم می‌کنیم.»

 

وی همچنین افزود: ما از اهداف عربی و مسلمانان حمایت می‌کنیم که دیر یا زود پیروز خواهند شد و امید، قدرت و حق زندگی از بطن رنج بیرون خواهد آمد.

رئیس‌جمهور منتخب ونزوئلا در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره ناآرامی‌های پساانتخاباتی این کشور با بیان اینکه «نفوذ صهیونیست‌ها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پشتِ کودتای انتخاباتی در ونزوئلاست.» گفت: راست افراطی در ونزوئلا تحت حمایت صهیونیسم بین‌المللی است و به آن کمک می‌کند.

مادورو با اشاره به اینکه «به اجلاس بریکس دعوت شدیم و پس از پیروزی در انتخابات تبریک دریافت کردیم» گفت: جهان دیگر به تصمیم واشنگتن یا راست افراطی و  سرمایه داری وحشی و نئوفاشیسم وابسته نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...