بورس تهران بازهم منفی بسته شد/ حمایت فولادی و پتروشیمی هم افاقه نکرد

در میانه مردادماه، بورس تهران بازهم به رنگ قرمز درآمد و شاخص کل با کاهش روبرو شد. این در شرایطی است که فعالان بازار بیش از ۲۱۶ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال انجام دادند.
کد خبر: ۱۲۵۱۸۷۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ 05 August 2024
|
2183 بازدید

بورس تهران بازهم منفی بسته شد/ حمایت فولادی و پتروشیمی هم افاقه نکرد

به گزارش خبرنگار تابناک، بورس تهران که در روز‌های اخیر با روند نزولی شاخص فعالیت خود را ادامه داده است، در معاملات امروز نیز به رغم رشد اندک در یک ساعت ابتدایی، در نهایت با بازدهی منفی شاخص کل بسته شد.

بر این اساس، شاخص کل بورس تهران در سومین روز هفته با افت ۱۲۲۵ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۴ هزار واحد رسید. بازدهی منفی ۰.۰۶ درصدی نماگر بازار در شرایطی رقم خورده است که بازار سرمایه طی هشت روز کاری متوالی، با ریزش بیش از ۱۷۳ هزار واحدی مواجه شده است و سهامدارانش را به ضرر و زیان روبرو کرده است.

بورس تهران بازهم منفی بسته شد/ حمایت فولادی و پتروشیمی هم افاقه نکرد

قرمزپویشی بورس تهران در میانه مرداد در حالی به ثبت رسیده است که حمایت نماد‌های نوری متعلق به پتروشیمی نوری، فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان و شپدیس متعلق به پتروشیمی پردیس، با رشد همراه بودند تا بتوانند مانع از ریزش شاخص شوند، اما بازهم نماگر با روند نزولی به کار خود پایان داد. هرچند شپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان و تاپیکو متعلق به نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، نقش موثری در کاهش شاخص داشتند.

از سوی دیگر، در پانزدهمین روز مرداد، شاخص کل هم وزن با ۹۵۲ واحد کاهش به سطح ۶۳۶ هزار و ۸۰ واحد رسیده است.

این در شرایطی است که در معاملات امروز، فعالان بازار بیش از ۲۱۶ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال انجام دادند، همچنین سهامداران ۷ میلیارد و ۸۳۷ میلیون سهم و حق تقدم را معامله کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...