روایت سیدحسن نصرالله از فواد شکر

دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت هفتم شهادت فرمانده جهادی ارشد این جنبش، تاکید کرد که راز قدرت حزب‌الله در پایداری است و ضربه زدن به رهبران آن باعث تضعیف اراده آنها برای تداوم راه نخواهد شد.
کد خبر: ۱۲۵۲۱۶۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱ 06 August 2024
|
2410 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از شبکه المیادین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود را با پرداختن به رشادت‌های «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد این جنبش آغاز کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ممکن است دشمن به دلیل عقل کودکانه‌اش در اقدامی تحریک آمیز، اقدام به شکستن دیوار صوتی بر فراز ضاحیه جنوبی بیروت کند.

وی افزود: راز قدرت ما در پایداری است زیرا ضربه زدن به رهبران ما، هرگز باعث تضعیف اراده و تصمیم ما برای ادامه راه نخواهد شد.

شهادت فواد شکر باعث تردید در ادامه مقاومت نخواهد شد

سید حسن نصرالله با اشاره به مجاهدت های شهید فواد شکر، گفت: فرمانده شهید از نسل بنیانگذار مقاومت و همزمان از رهبران بنیانگذار آن بود.

دبیرکل حزب الله افزود: شهید شکر، مجاهدتهایش را با جابجایی سلاح به جنوب لبنان آغاز کرد و به سطح ایجاد توانایی کنونی در زمینه های مختلف رسید.

وی تصریح کرد: شهید فواد شکر در همه نبردهای اصلی مقاومت به عنوان فرمانده و مرد میدان حضور داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: شهید فواد شکر از جمله تصمیم گیران در سال ۲۰۰۰ و در جنگ ۲۰۰۶ مسئول اتاق عملیات بود. وی همچنین از روز اول عملیات طوفان الاقصی به طور مداوم در اتاق عملیات حضور داشت.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر از جمله متفکرین استراتژیک مقاومت بود که همواره اندیشه ها و پیشنهادهای بسیار غنی و فراوانی داشت.

وی ادامه داد: شهید فواد شکر مسئول تهیه پیش نویس ها درباره برنامه ریزی برای جنگ و استراتژی‌های جدید بود و در این زمینه همواره ابتکار داشت.

سید حسن نصرالله افزود: این شخصیت مجاهد، همواره به تربیت نیروها اقدام می کرد و در فضایی که در آن کار می کرد تأثیرگذار بود. به همین دلیل، بسیاری از شهدای مقاومت، نزد او پرورش یافته بودند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: شهادت شهید فواد شکر، خسارت و ضایعه بزرگی است اما این امر، به هیچ عنوان باعث شوکه شدن، توقف یا تردید ما نخواهد شد.

او همچنین گفت: یگان‌هایی که شهید فواد شکر فرماندهی آنها را به عهده داشت، همواره در حال توسعه عملیاتشان بودند که این امر را در عملیات اخیر مشاهده کردید.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...