یمن؛ آماج حملات آمریکا و انگلیس

شبکه «المسیره» بامداد چهارشنبه گزارش داد هواپیماهای متجاوز آمریکایی و انگلیسی، استان تعز در جنوب پایتخت یمن را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۱۲۵۲۲۴۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷ 07 August 2024
|
4401 بازدید

شبکه «المسیره» بامداد چهارشنبه گزارش داد هواپیماهای متجاوز آمریکایی و انگلیسی، استان تعز در جنوب پایتخت یمن را هدف قرار دادند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ رسانه‌های عربی بامداد چهارشنبه از تجاوز نظامی ائتلاف غربی به رهبری آمریکا علیه خاک یمن خبر دادند.شبکه «المسیره» در خبری فوری گزارش داد که هواپیماهای متجاوز آمریکایی و انگلیسی، استان تعز در جنوب پایتخت یمن را هدف قرار دادند.

یک مقام محلی نیز به خبرنگار شبکه «ریانووستی» گفت: «جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی دو حمله به تأسیسات گروه انصارالله در منطقه الراهدة در شهرستان خدیر واقع در استان تعز انجام دادند».

نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند. 

آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...