فرار ترامپ از مصاحبه به دلیل مسائل امنیتی

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، پس از چند دقیقه گفت و گو با خبرنگار «نیوزنیشن» به دلایل امنیتی به طور ناگهانی به مصاحبه تلویزیونی خود در آریزونا پایان داد.
کد خبر: ۱۲۵۵۴۰۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ 23 August 2024
|
1578 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از العالم؛ ترامپ در حین انجام مصاحبه با خبرنگار «نیوزنیشن» که از او در خصوص سوءقصدی که در ۲۳ تیر ماه گذشته انجام شده بود می‌پرسید، ناگهان مصاحبه را قطع کرد و گفت : «...می‌توانم چیزی به شما بگویم... اینجا ایستادن و صحبت کردن برای من خطرناک است، من نمی توانم برای مدت طولانی صحبت کنم تیم امنیتی من نمی خواهد من اینجا بایستم، اینجا برای شما هم خطرناک است» و به سرعت محل مصاحبه را ترک کرد.

این در حالیست که قبل از شروع مصاحبه ترامپ در آریزونا، مقامات امنیتی این کشور اعلام کردند ،یک مرد 66 ساله به نام «رونالد لی سیورود»را به دلیل انتشار مطالب تهدیدآمیز در شبکه های اجتماعی علیه این نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ، دستگیر کرده اند.

از سوی دیگر شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد «رونالد لی سیورود» احکام قضایی درخصوص تخلفات رانندگی تحت تأثیر الکل در ایالت ویسکانسین؛ونیز تخلفاتی در خصوص زیر گرفت افراد توسط خودرو و متواری شدن در ایالت آریزونا دارد که برای وی صادر شده است.

یادآور می شود که، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، تیر ماه گذشته پس از سوءقصد در جریان یک برنامه تبلیغاتی در ایالت پنسیلوانیا که با مرگ ضارب پایان یافت، از ناحیه گوش مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...