مذاکره استقلال با سرمربی کروات تکذیب شد

باشگاه استقلال طی روزهای اخیر در کانون توجهات قرار گرفته است. پس از شکست تلخ برابر استقلال خوزستان، شایعات درباره احتمال تغییرات در کادرفنی این تیم به گوش می رسید و این موضوع طی روزهای اخیر نیز به اوج خود رسیده است.
کد خبر: ۱۲۵۷۵۳۹
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳ 03 September 2024
|
2562 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از ورزش سه، پس از منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی، اخباری درخصوص مذاکرات با سرمربیان کروات به میان آمد که حتی امروز اسامی مانند نناد بلیتسا و اسلاون بیلیچ مطرح شد ولی اکنون در جدیدترین آپدیت خبری، یکی از مدیران ارشد استقلال به ورزش سه می گوید که هیچ مذاکره ای با سرمربیان کروات صورت نگرفته است.

شنیده شده، روز پنج شنبه جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار می شود تا درخصوص تکلیف نهایی جواد نکونام تصمیم گیری شود. فعلا تنها تماس ها با سرمربیان کروات تکذیب شده ولی ممکن است اتفاقات دیگری از جمله تماس با مربیانی که ملیت دیگری دارند، صورت بگیرد چرا که باشگاه هنوز نشانه هایی از ادامه همکاری با نکونام را بروز نداده است.

هر چند که ممکن است استقلال به همکاری با نکونام ادامه دهد اما در مقطع فعلی نمی توان از تحرکات مدیران باشگاه چنین نتیجه ای گرفت. در نهایت، روز پنج شنبه همه چیز مشخص خواهد شد و باید منتظر جلسه سرنوشت ساز مدیریت ماند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
هوادارای استقلال اگه یک هوادار واقعی باشن مثل مرد پشت تیم ونکونام وکادر فنی وبازیکنا میمونن تا دشمنای استقلال برامون شاخ نشن.پرسپولیس از 2 بازی 2 امتیاز گرفت ولی استقلال با اون همه محروم ومصدوم بدون مهاجم 4 امتیاز گرفت حالا با اون وضعی که خوزستانی ها توی ورزشگاه نشون دادن تمرکز استقلال رو بهم ریختن 3امتیاز از دست دادیم دیگه بخاطر یک باخت نباید حاشیه برای تیم محبوبمون درست کنیم .همه با هم برای استقلال بزرگ.انشاالله که نکونام هم شرایط رو بهتر کن در ادامه اینقدر گل بزنیم اینقدر برد بیاریم که این بازی رو یادمون بره.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...