بهترین پارک آبی آنتالیا را بشناسید

آنتالیا به معنای واقعی یک بهشت در سواحل دریای مدیترانه است که سواحل طلایی و آب‌های زلالش هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به سوی خود می‌کشاند. اگر فکر می‌کنید که سفر به این شهر فقط محدود به ساحل‌گردی و امکانات تفریحی ساحلی می‌شود، سخت در اشتباهید.
کد خبر: ۱۲۶۲۴۱۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ 28 September 2024
|
366 بازدید

بهترین پارک آبی آنتالیا را بشناسید

پارک‌های آبی آنتالیا دقیقه همان جایی هستند که برای بالا بردن آدرنالینتان به آن نیاز دارید. اگر می‌خواهید بدانید اوج هیجان در این پارک‌های آبی چقدر است، تصور کنید که از سرسره‌هایی بلند و پر پیچ و خم پایین می‌آیید و از میان موج‌های استخرهای بزرگ عبور می‌کنید. اگر آماده‌اید تا هیجان واقعی را تجربه کنید، با ما همراه باشید تا بهترین پارک آبی آنتالیا را به شما معرفی کنیم و بهتر بتوانید برای یک سفر خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی کنید.

 پارک آبی دلفین لند آنتالیا

پارک آبی دلفین لند (Dolphin Aqua Land)که به پارک آبی آنتالیا آکوا نیز در میان مسافران شناخته می‌شود یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین پارک‌های آبی آنتالیاست که بیشتر به دلیل نمایش دلفین‌ها و بعد امکانات منحصربه‌فردش مشهور است. این پارک علاوه بر اینکه یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به هیجان‌ و تفریحات آبی است، به‌خاطر امکان تماشای دلفین‌ها و فک‌ها نیز برای کودکان جذابیت زیادی دارد. از بهترین تفریحات این پارک آبی می‌توان به سرسره‌های هیجان‌انگیز و استخر مواج و از جاذبه‌های آن می‌توان به فضای سبز و مسیرهای آبی متنوع اشاره کرد.

·         ساعت کاری: 8 تا 17 هر روز

  •  قیمت پارک آبی آنتالیا ترکیه دلفین لند: بزرگسالان 48 دلار، کودکان 38 دلار

پارک آبی لند آف لجندز؛ بزرگترین پارک آبی آنتالیا

پارک آبی آنتالیا لجندز (The land of legends Aqua Park) در سال ۲۰۱۶ در منطقه بلک افتتاح شد و به‌سرعت جای خود را در میان بهترین جاذبه‌های آنتالیا باز کرد. اگر با تور ترکیه یا به صورت شخصی به آنتالیا سفر کردید، بازدید از لند اف لجندز را فراموش نکنید چراکه این مجموعه تنها یک پارک آبی نیست، بلکه یک شهر تفریحی است که در آن تجربه‌ای از یک تفریح فراتر از انتظار را کسب خواهید کرد. این پارک آبی دارای ۴۰ سرسره آبی متنوع و ۶ استخر بزرگ روباز است که هر کدام برای سنین و سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند. لند آو لجندز برای یک تفریح خانوادگی به همراه بچه‌ها، انتخاب بی‌نظیری خواهد بود از شهربازی‌های مخصوص کودکان گرفته تا استخرهای بزرگ و برج آبشار که هیجان بیشتری دارند، همه امکانات برای یک تفریح بی‌پایان در این پارک فراهم است.

·         ساعت کاری: هر روز ۱۰ تا 19

  • قیمت بلیط: افراد 12 سال به بالا 880 لیر، افراد زیر 12 سال 720 لیر، افراد 0 تا 3 سال رایگان

بهترین پارک آبی آنتالیا را بشناسید

 

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی (Rixos Premium Troy) یکی از جاذبه‌های محبوب آنتالیا است که در هتل ریکسوس پریمیوم واقع شده و ۵۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. در این پارک آبی به‌خاطر محیط زیبا و امکانات متنوع، تجربه‌ای بی‌نظیر از یک تفریح آبی کسب می‌کنید. یکی از جذاب‌ترین تفریحات پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی، برج تروجان ۲۰ متری است که از بالای آن سر می‌خورید و داخل استخر فرود می‌آیید. آبشار ۱۰ متری هم یکی دیگر از تفریحات این مجموعه است. در این پارک سرسره‌های U شکل و وسایل بازی متنوع دیگری هم هست که هیجان شما را بیشتر می‌کنند.

  • ساعت کاری: 8 تا 17 هر روز
  •  قیمت بلیت: بزرگسالان 48 دلار، کودکان 38 دلار

پارک آبی ددمان آنتالیا

پارک آبی ددمان آنتالیا (Dedeman Aquapark Antalya) یکی از نزدیک‌ترین پارک‌های آبی به مرکز شهر آنتالیا است که مساحتی حدود ۶۵ هزار مترمربع دارد .این پارک آبی دارای ۳۲ نوع سرسره با شیب‌ها و رنگ‌های مختلف است و از این رو این پارک برای تمام سنین مناسب خواهد بود. برخی از سرسره‌ها به رودخانه‌ای آرام منتهی می‌شوند که می‌توانید در آن‌ها شنا هم بکنید. از امکانات مختلف این پارک می‌توان به استخر مواج، استخر کودکان، سونا، جکوزی و انواع سرسره‌های پیچ‌درپیچ و سرعتی اشاره کرد.

 پارک آبی هتل ریکسوس سانگیت

هتل ریکسوس سانگیت (Rixos Sungate) یکی از برترین هتل‌های پنج ستاره آنتالیا است که در دل کوه‌های تائوروس و در منطقه کِمِر قرار دارد. این هتل در میان درختان نخل زیبا و یک فضای سرسبز قرار دارد و به همین دلیل با اقامت در آن می‌توانید از دیدن مناظر تماشایی و آرامش‌بخش لذت ببرید. اما جذاب‌ترین ویژگی‌ هتل ریکسوس سانگیت را شاید بتوان به‌جرئت پارک آبی آن دانست. این پارک آبی آنتالیا ۱۰ سرسره، چندین استخر روباز و سرپوشیده، سالن بولینگ، زمین‌ تنیس و زمین‌ فوتبال دارد.

آسکا لارا ریزورت

هتل آسکا لارا ریزورت (Aska Lara Resort) یکی از هتل‌های پنج ستاره مشهور منطقه لارا در آنتالیا است که به دلیل تفریحات آبی فوق‌العاده و امکانات رفاهی بی‌نظیر، یکی از بهترین‌ها برای سفر تفریحی خانوادگی محسوب می‌شود. در این پارک آبی 9 سرسره وجود دارد که 6 تا از آن‌ها مخصوص بزرگسالان و 3 تا از آن‌ها مخصوص کودکان هستند. مهمانان هتل آسکا لارا ریزورت می‌توانند به‌صورت رایگان از این پارک آبی استفاده کنند. البته افرادی که در این هتل اقامت ندارند، می‌توانند با پرداخت هزینه و هماهنگی و رزرو قبلی از حضور در این پارک لذت ببرند.

  • ساعت کاری: هر روز 8 تا 12
  • قیمت بلیت: برای کسانی که در هتل اقامت دارند، رایگان است.

بهترین پارک آبی آنتالیا را بشناسید

 پارک آبی هتل تایتانیک

پارک آبی هتل تایتانیک آنتالیا (Titanic water park Antalya) یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های تفریحی برای علاقه‌مندان به بازی‌های آبی است. این پارک آبی آنتالیا که در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰۰ متر مربع ساخته شده، یک مجموعه کامل از تفریحات آبی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این پارک شامل ۹ سرسره متنوع برای بزرگسالان و همچنین ۳ برج آبی است که برای هیجان دوستان طراحی شده است. استخرهای متنوعی نیز در این مجموعه وجود دارد که هم برای شنا و استراحت مناسب هستند و هم کودکان در آن‌ها سرگرم‌ می‌شوند.

پارک آبی هتل کرملین آنتالیا

هتل کرملین آنتالیا  (Kremlin Palace) که از معماری کاخ کرملین در روسیه الهام گرفته شده است، یکی از هتل‌های پنج ستاره و محبوب این منطقه محسوب می‌شود. این هتل که در منطقه کندو آنتالیا قرار دارد، علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد و لوکس، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برای میهمانان فراهم کرده است. پارک آبی این هتل ۶ سرسره آبی مهیج دارد که برای بزرگسالان عاشق هیجان نیز مناسب است. در قسمت کودکان هم ۳ سرسره در نظر گرفته شده تا کودکانتان هم در یک محیط ایمن لحظات خوشی را سپری کنند.

سفر فراموش‌نشدنی به آنتالیا با آژانس مسافرتی دانیار سفر

در این مطلب به بررسی برترین پارک‌های آبی آنتالیا پرداختیم تا شما بتوانید با اطلاعات دقیق و برنامه‌ریزی مناسب، بهترین گزینه را برای تفریحات آبی خود انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید سفری خاطره‌انگیز و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه به آنتالیا داشته باشید، خبر خوب اینکه آژانس مسافرتی دانیار سفر با سالها سابقه موفق و درخشان در برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تور آنتالیا لحظه آخری همراه شما است. دانیار سفر با هدف ارائه بهترین خدمات، امکان پرداخت اقساطی را برای مسافران فراهم کرده تا شما عزیزان بتوانید بدون نگرانی از محدودیت بودجه به سفر و خاطره‌سازی بپردازید. فقط کافی است مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید و پس از رزرو تور، بقیه کارها را به دانیار سفر بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02187700157 تماس گرفته یا به سایت مجموعه به نشانی https://www.danyarsafar.com مراجعه کنید.



انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات