جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

بازگشت تیم ملی فوتسال در سکوت کامل!

ملی پوشان فوتسال ایران از ازبکستان به ایران بازگشتند.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۹۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ 29 September 2024
|
1094 بازدید
|
۱
 
بازگشت تیم ملی فوتسال در سکوت کامل!به گزارش تابناک، تیم ملی فوتسال ایران که در گروه F جام جهانی فوتسال با تیم‌های ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه همگروه بود با شکست هر سه رقیب قاطعانه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد ولی در این مرحله در یک بازی دراماتیک و پرنوسان مقابل مراکش تن به شکست داد تا وداعی زودهنگام و تلخ با جام دهم داشته باشد.
 
فوتسال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۶ با محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی خوش درخشیده بود و با کسب عنوان سومی جام جهانی به یکی از ابرقدرت‌های فوتسال جهان بدل شده بود در جام جهانی بعد تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد ولی حریف قزاق‌های شگفتی‌ساز و چند ملیتی نشد و این پایان کار تیم ملی ایران بود.
 
جام جهانی ازبکستان اما داستان متفاوتی داشت. تیم ملی با سرمربی جدیدی به جام جهانی صعود کرده بود و وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران روی نیمکت تیم ملی نشست. او ابتدا برای جام ملت‌های آسیا دست به تغییر در ترکیب ملی پوشان ایران زد و تیم ملی شروع به پوشت اندازی کرد و در ازبکستان هم تغییرات گسترده‌تر شد و از تیم قدیمی و همبازیان گذشته‌اش در دوران ملی، فقط اصغر حسن‌زاده همچنان باقی مانده بود. 
 
به هر حال جام دهم آن هم به میزبانی آسیا برای ایران خیلی خوش یمن نبود و تیم ملی فوتسال ایران با حذف از رقابت‌ها ازبکستان را ترک و دیروز در سکوت خبری وارد تهران شد تا پرونده این تیم و نتایج شمسایی و شاگردانش بزودی مورد بررسی قرار بگیرد و سرنوشت نیمکت تیم ملی در فدراسیون و کمیته فوتسال به بحث گذاشته شود. 
 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
ایرانی جماعت فقط شریک روزهای پیروزی هستند
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات