مردم باید در دولت جدید تغییرات را حس کنند

معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه مردم باید تغییرات را حس کنند که امیدوارتر شوند، استاندار جدید همدان را از استانداران موفق و اهل تعامل دانست.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۱۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ 02 October 2024
|
424 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی زینی‌وند شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله، سردار نیل‌فروشان، سردار سلیمانی و سردار همدانی، اظهار کرد: این عملیات گوشه‌ای از قدرت بازدارندگی کشور ماست.

وی ضمن تبریک به نیروهای نظامی به ویژه سبزپوشان سپاه‌پاسداران در عملیات موفق به ویژه عملیات صادق ۲ عنوان کرد: این عملیات، دل مسلمانان به ویژه مستضعفان و مظلومان را شاد کرد.

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه باید قدر قدرت بازدارندگی کشور را بدانیم و از آن با هر دیدگاهی که داریم، دفاع کنیم، افزود: بعد از وقوع حادثه دلخراش برای رئیس دولت سیزدهم و شهادت ایشان با حضور مردم و همراهی مسئولان انتخاباتی سالم و کم‌نظیر برگزار شد و در نهایت، رئیس جمهوری مردمی، مقبول و مورد قبول انتخاب شد که فضای گفتمانی جدیدی در کشور ایجاد کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تخطئه کردن گذشتگان فایده‌ای ندارد، افزود: باید امروز، با خلاقیت جدید پیش رفت و فرصت‌های جدیدی همراه با وفاق ایجاد کرد.

زینی وند، محور این دولت را وفاق اعلام کرد و گفت: باید استاندارانی در سطح کشور به کار گرفته شوند که با تجربه اند تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی بر لزوم توجه به بخش خصوصی تاکید و اظهار کرد: نباید انتظار داشت که با اعتبارات دولتی در استان تحول ایجاد کرد.
معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه آقای وزیر ویژه تاکید کرد از زحمات آقای قاسمی‌فرزاد قدردانی شود و از تجربیات ایشان در وزارت کشور استفاده خواهد شد، عنوان کرد: آقای قاسمی‌فرزاد از افراد شناخته شده وزارت کشور است.

زینی وند با تاکید بر اینکه مردم باید تغییرات را حس کنند که امیدوارتر شوند، گفت: البته ایرادی ندارد که از مدیران موفق در دولت‌های مختلف استفاده کرد.

وی در پایان، استاندار جدید همدان را از استانداران موفق و اهل تعامل دانست.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟