درمان فوری سرفه با این نسخه خانگی

مصرف شربت عسل با آبلیمو به همراه آب گرم در صبح ناشتا مقوی سیستم ایمنی بدن است و اگر فردی دچار سرماخوردگی یا آنفلوانزا شده باشد، به بهبودی علائم بیماری کمک می‌کند.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۶۵
|
۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ 03 October 2024
|
1152 بازدید

درمان فوری سرفه با این نسخه خانگی

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرپرست معاونت توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به افزایش ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا در فصول سرد سال، توصیه‌هایی در پیشگیری و درمان این بیماری ها، مطرح کرد.

مهشید چایچی با اشاره به افزایش ابتلاء به سرماخوردگی و آنفلوآنزا در فصول سرد سال و با بیان اینکه شرط پیشگیری و درمان، اصلاح سبک زندگی متناسب با مزاج فرد و تقویت سیستم دفاعی بدن است، تاکید کرد: اگر فردی دچار کم خونی و ضعف بدنی است، حتماً باید از غذا‌های مقوی مولد خون مانند آبگوشت، تخم مرغ عسلی، کباب چنجه، شیره انگور، آب سیب، آب هویج، حریره بادام و شیربادام، رب سیب و به، نخوداب، آب عسل با آبلیمو و یا مغزیجات استفاده کند تا طبیعت و قوای عمومی بدن تقویت شود و همچنین از مصرف غذا‌های دیرهضم، شور، تند، پرادویه و فست فود‌ها خودداری کند.

وی تاکید کرد: تنظیم ساعات غذا خوردن و پرهیز از پرخوری و سریع غذا خوردن نیز از آداب مهم تغذیه هستند که در تقویت طبیعت مدبره بدن و پیشگیری از بیماری‌ها نقش مهمی دارند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟