اعلام پنج «منطقه بسته نظامی» در شمال فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی از ایجاد پنچ «منطقه بسته نظامی» در الجلیل غربی و در مناطق مرزی با لبنان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۱۳
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ 07 October 2024
|
413 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی که پس از ارتکاب یک سال انواع جنایت، موفق به شکست مقاومت فلسطین و لبنان نشده است، اکنون با تلاش برای گسترش طرح ایجاد مناطق حائل در محور شمال، درصدد تسلط بر مناطق مرزی لبنان است تا مانع از هدف قرار گرفتن نظامیان خود شود.

در همین رابطه، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد ارتش اسرائیل امروز پنج منطقه «رأس الناقورة»، «شلومی»، «حنیتا»، «أدمیت» و «عرب العرامشة» واقع در الجلیل غربی (شمال فلسطین اشغالی) را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

دوشنبه هفته گذشته، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از ایجاد «منطقه بسته نظامی» در مناطق مرزی «متولا، مسگاو عام و کفر گیلعادی» خبر داد و در بیانیه ای توضیح داد که «ورود به این مناطق با دستور ارتش اسرائیل ممنوع است.»

روزنامه معاریو نوشت ایجاد منطقه بسته نظامی در مناطق مرزی اسرائیل و لبنان، می تواند مقدمه‌ای برای آغاز عملیات زمینی اسرائیل در جنگ با لبنان باشد.

پیش از این هم، برخی منابع رسانه‌ای گزارش داده بودند ارتش رژیم صهیونیستی در حال ایجاد یک منطقه حائل در جنوبی‌ترین بخش نوار غزه در مجاورت مصر و در امتداد محور «فیلادلفیا» تا ساحل دریای مدیترانه است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟