شهردار ساری برکنار شد

محمدحسین قبادی" شهردار ساری در جلسه یکصد و یکمین جلسه شورای شهر مرکز مازندران با هفت رای موافق استیضاح اعضای این شورا برکنار شد.
کد خبر: ۱۲۶۴۶۰۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 09 October 2024
|
1545 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شورای شهر ساری در جلسه یکصد و یکمین جلسه شورای شهر که پیش از ظهر امروز -چهارشنبه- پایین یافت، قبادی را از سمت شهردار مرکز مازندران برکنار کردند.

در این جلسه شهردار ساری با هفت رأی اعضای شورای شهر برکنار و مرتضی بربسته با ۶ رأی به عنوان سرپرست شهرداری مرکز مازندران انتخاب شد.

کم توجهی به توسعه فعالیت شهری، عدم اجرای طرح های عمرانی، اجرای ناقص چندین طرح عمرانی در سطح شهر و در نهایت تاخیر طولانی مدت در پرداخت حقوق کارکنان شهری و نداشتن برنامه مدون و مناسب برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری از جمله دلایل اعضای موافق برکناری شهردار ساری مطرح شد.

اعضای شورای اسلامی مرکز استان مازندران در این جلسه تصریح کردند که شورای اسلامی شهر ساری تحت فشار و گلایه های زیادی از سوی افکار عمومی نسبت به عملکرد ضعیف شهردار، بوده است.

شورای شهر ساری ۹ عضو دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟