شاذگویی‌های یک لندن نشین؛ توهم یا پروژه؟!

نوشته‌های یک فعال فضای مجازی لندن نشین در رابطه با نفوذ در خوشبینانه‌ترین حالت توهم و جهل به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۲۶۴۹۱۲
|
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲ 11 October 2024
|
1361 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از نیمروز، علی علیزاده که با نام مستعار علیز در شبکه های اجتماعی حضور دارد نوشته ها و اظهارنظرهای به ظاهر انقلابی از خود بروز می دهد اما بررسی برخی از اظهاراتش نشان می دهد که در حالت خوش بینانه او دچار توهم است و در حالت بدبینانه هم پروژه ای را علیه ساختارهای انقلابی در دست گرفته است.

او در تازه ترین ادعاهایش ترور سید حسن نصرالله را به نفوذ رژیم صهیونیستی در سپاه پاسداران نسبت داد ادعایی که بلافاصله در رسانه های صهیونیستی و غربی بال و پر گرفت و حتی تا ادعای مضحک بازجویی از فرمانده نیروی قدس ایران پیش رفت.

به نظر می رسد افرادی از این دست خواسته یا ناخواسته در زمین رژیم صهیونیستی بازی کرده و صهیونیست ها همزمان با جنگ سخت در حوزه جنگ نرم هم عملیات های روانی تدارک دیده اند که محور این عملیات روانی تخریب ارتباطات بنیادین و اعتقادی بین ایران و جریانات مقاومت به خصوص حزب الله لبنان است .

صهیونیست ها پیش از این از طریق عوامل خود ادعا کرده بودند شهادت سید حسن نصرالله نتیجه یک معامله بین ایران و امریکا بوده است!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟