بازگشت یک ملی‌پوش به اردوی سپاهان

وحدت حنانوف در آخرین تمرین سپاهانی‌ها حضور داشته است.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۱۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶ 13 October 2024
|
734 بازدید

بازگشت یک ملی‌پوش به اردوی سپاهان

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، در فیفادی مهرماه 8 بازیکن از سپاهان به اردوی تیم‌های ملی خود دعوت شدند. وحدت حنانوف و کامارا به اردوی تیم‌های تاجیکستان و موریتانی رفتند و 6 بازیکن دیگر هم به اردوی تیم ملی ایران برای دو بازی با ازبکستان و قطر رفتند.

در این بین گرفتن میزبانی از ایران و برنامه‌ریزی بازی در قطر سبب شد تا مورایس که فکر می‌کرد ملی پوشان ایرانی‌اش با توجه به انجام مسابقه در مشهد زودتر به اصفهان می‌رسند، خواهان برگزاری بازی با نساجی باشد که درخواست مدیران باشگاه با توجه به اتفاقاتی که رخ داد عوض شد و حالا مصاف هفته هشتم سپاهان به زمان دیگری موکول شده است.

در شرایطی که همچنان 6 ملی پوش ایرانی (پیام نیازمند، محمد دانشگر، امین حزباوی، صالح حردانی، آریا یوسفی و محمد کریمی) و کامارا در اردو هستند، وحدت حنانوف که تیم ملی کشورش در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی حذف شده به تمرینات بازگشته و سایر بازیکنان را همراهی می‌کند. 

گفتنی است ملی پوشان ایرانی سپاهان پس از مصاف با قطر به سایر نفرات اضافه می‌شوند و کامارا هم که سفری طولانی پیش رو دارد، احتمالا با یکی دو روز تاخیر به اصفهان خواهد رسید.

بازی بعدی سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات سه‌شنبه هفته آینده خواهد بود و مورایس و شاگردانش روز یکشنبه ایران را به مقصد امارات ترک می‌کنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟