دردیدار مهم عراقچی با رییس جمهور مصر چه گذشت؟

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: رایزنی های امروزم با آقای السیسی بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۵۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ 17 October 2024
|
825 بازدید
 
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید عباس عراقچی در ارتباط با رایزنی‌های روز پنجشنبه خود با مقامات مصر در قاهره گفت: مسائل دو جانبه ای بین ایران و مصر وجود داردکه در خصوص آن در این دیدارها صحبت کردیم، روابط دو جانبه را مرور کردیم و فکر می‌کنم که الان چشم انداز بهتری وجود دارد.
 
وی افزود : موضوع اصلی سفر من در حال حاضر مشورت ها و رایزنی ها در خصوص مسائل منطقه بود.
 
این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران همچنین در مورد رایزنی اش با رئیس جمهور مصر گفت : رایزنی‌های امروزم با آقای السیسی بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود.
 
عراقچی با بیان این که ما نگرانی ها و منافع مشترک داریم و طبیعی است که موضوعات مورد اختلافی نیز وجود دارد، تصریح کرد : مشورت های امروز بسیار سازنده بود از این جهت که دیدگاه های دو طرف بهم نزدیک است.
 
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: از همه مهمتر این که در خصوص جلوگیری از افزایش تنش و گسترش جنگ به کل منطقه که یک نگرانی عمومی است، بین دوکشور اتفاق نظر وجود دارد.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟