دو مصدوم السد برای دیدار با پرسپولیس در آسیا

در لیست بازیکنان السد برای دیدار با پرسپولیس نام دو غایب در بین اسامی این تیم دیده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۶۷۲۵
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ 20 October 2024
|
1243 بازدید

دو مصدوم السد برای دیدار با پرسپولیس در آسیا

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، در سومین هفته از مسابقات آسیایی قرار است دو تیم پرسپولیس و السد قطر با یکدیگر دیدار داشته باشند و این در شرایطی است که السد دو غایب مهم برای این مسابقه دارد. فلیکس سانچز اسپانیایی در ترکیب تیمش از یوسف عطال و پدرو میگل نمی‌تواند به دلیل مصدومیت استفاده کند و به نظر می‌رسد دوران نقاهت این دو بازیکن نیز طولانی مدت باشد.

پدرو میگل که در مسابقات ملی مصدوم شده بود، دیدار این هفته السد برابر الشحانیه را از دست داد و اکنون مشخص شد مصدومیت او از ناحیه همسترینگ به گونه‌ای است که مدافع میانی و باتجربه السد قرار نیست تیمش را در این دیدار همراهی کند.

همچنین غیر از پدرو، یوسف عطال هافبک الجزایری که در این تابستان به السد پیوسته و برای این تیم بازی می‌کند، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ مدت زیادی است که در تمرینات غایب است و بدین ترتیب سانچز و کادرفنی تیم السد قطر باید درباره وضعیت فنی تیمشان بدون حضور این دو بازیکن تصمیم مهمی بگیرند.

این دیدار قرار است روز دوشنبه در تاریخ 30 آبان 1403 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شود و لازم به ذکر است پرسپولیس هم اورونوف و کنعانی زادگان را همراه خود ندارد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات