رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبردیدار همسر رجب طیب اردوغان با خرم سلطان
17بازدید
۱

میزان حقوق بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۴ اعلام شد

پایه حقوق بیمه بیکاری برابر با ۵۵ درصد متوسط حقوق فرد در دوره اشتغال اخیر است.

میزان حقوق بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۴ اعلام شد

به گزارش تابناک به نقل از ایران جیب؛ بر اساس قوانین جدید، محاسبه حقوق بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۴ به شکل زیر انجام می‌شود:
پایه حقوق بیمه بیکاری برابر با ۵۵ درصد متوسط حقوق فرد در دوره اشتغال اخیر است.

افزایش به ازای افراد تحت تکفل: به ازای هر فرد تحت تکفل، ۱۰ درصد حداقل دستمزد به مبلغ بیمه بیکاری اضافه می‌شود. این افزایش برای حداکثر ۴ نفر از افراد تحت تکفل اعمال خواهد شد.

حداقل و حداکثر مبلغ پرداختی

حداقل دریافتی: هیچ فردی نباید کمتر از حداقل دستمزد مصوب دریافت کند.
حداکثر دریافتی: سقف پرداختی بیمه بیکاری ۸۰ درصد متوسط حقوق فرد خواهد بود.

حداقل حقوق بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۴

برای افراد مجرد: ۱۰۳،۹۰۹،۶۸۰ ریال
برای افراد متأهل: حداقل حقوق معادل حداقل دستمزد مصوب سال ۱۴۰۴ خواهد بود.

Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:
۱
در انتظار بررسی:
۰
غیرقابل انتشار:
۰
بینام

چرا باید 55درصد باشه الان با این گرونی 80درصد هم بشه چیزی نیست حیف پولی که این همه سال تامین اشتباهی از مردم گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.