یه پیشنهاد خیلی عالی دارم ملاحظه و اعلام نظر بفرمایید. برای حل این معضل مهم و سرنوشت ساز دولت یه موسسه تاسیس کنه و تعدادی کارمند خانم و آقا خوش صحبت بذاره اونجا که هر وقت کسی حوصله اش سر رفت به جای زنگ زدن به مراکر مهم مثل اورژانس یا آتش نشانی و ... به اونجا زنگ بزنه و مدتی صحبت کنه با اون موسسه و بگه و بخنده. قضیه حل بشه شاید از نظر فرهنگی هم مردم رو بیان با آموزش های غیرمستقیم کارمندان اون موسسه
یه راه حل هم من پیشنهاد دارم و اون اینه که برای هر تماس با اورژانس مبلغ موثر و قابل توجهی به حساب تماس گیرنده گذاشته شود تا از تفریح مفت منصرف شود. مثلا اگر بداند که به ازای هر تماس 50 هزار تومان از حساب خطش کم میشه شاید کمی به کمتر شدن مزاحم کمک کند. البته نیاز به هماهنگی با مخابرات داره و میتوانند در صورت صحت تماس مبلغ رو با تایید اورژانس برگردانند. به هر حال باید فکری برای این معذل بکنند. مزاحمت برای عزیزان اورژانسی و آتش نشانی و .... اوج بی فرهنگی و حتی میشه گفت جنایت هست.
نظر شما
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.