پایان قداره‌کشی‌های 2 زورگیر شیشه‌ای

«ساعت 7 غروب بود که در خیابان مهرآباد جنوبی 2 پسر که سوار بر موتوسیکلت بودند از من خواستند در گوشه‌ای بایستم، وقتی قمه را در دستانشان دیدم، ترسیدم و پا روی ترمز گذاشتم».
کد خبر: ۱۳۲۸۲۰
|
۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۷ 27 November 2010
|
4774 بازدید
وطن امروز: دو پسر قداره‌کش که با حمله به موتورسواری دست به زورگیری زده بودند، در تجسس‌های علمی پلیس دستگیر شدند.

روز 22 مهرماه سال جاری پسر جوانی که سوار بر موتورش درحال گذر از جنوب‌غرب تهران بود، از سوی 2 جوان خشن مورد حمله قرار گرفت و دقایقی بعد با پای پیاده به کلانتری 151 یافت‌آباد رفت. وقتی مشخص شد وی از سوی 2 زورگیر مورد دستبرد قرار گرفته است، با دستور دادیار سلیمانی‌فر از شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران، تیمی از پایگاه وارد عمل شدند تا به ردیابی‌های تخصصی بپردازند.

در این مرحله پسر مالباخته تحت تحقیق گرفته شد و به کارآگاهان گفت: «ساعت 7 غروب بود که در خیابان مهرآباد جنوبی 2 پسر که سوار بر موتوسیکلت بودند از من خواستند در گوشه‌ای بایستم، وقتی قمه را در دستانشان دیدم، ترسیدم و پا روی ترمز گذاشتم».

وی افزود: «چاقویی زیر گلویم گذاشتند، یک‌میلیون تومان پول که برای پرداخت به دایی‌ام، از سوی مادرم به من داده شده بود را به سرقت برده و سوار بر موتور من گریختند».

کارآگاهان برای ردیابی 2 زورگیر، به چهره‌نگاری رایانه‌ای پرداختند و توانستند چهره زورگیر 19 ساله‌ای به نام «بهروز» را در آلبوم مجرمان به دست آورند که نشان می‌داد وی در سال 87 نیز به خاطر کیف‌قاپی و زورگیری به زندان افتاده است. مالباخته بهروز را همان زورگیر شناخت و همین کافی بود تا کارآگاهان به تحقیقات اطلاعاتی پرداخته و دریابند بهروز به همراه پسری به نام «پیمان» بیشتر به پارک واوان واقع در قلعه‌میر می‌رود و اعتیاد شدیدی به شیشه دارد.

بدین ترتیب، مخفیگاه بهروز در سه‌راه آدران حوالی جاده ساوه شناسایی شد و ساعت 6 بامداد 27 آبان‌ماه سال‌جاری وقتی وی در خواب بود، زورگیر خشن غافلگیر شد. این پسر خیلی زود اعتراف کرد و پذیرفت با همدستی دوستش به نام پیمان نه‌تنها موتوسیکلت را زورگیری کرده‌اند، بلکه با پرسه‌زنی در جنوب‌غرب پایتخت به زورگیری‌های دیگری نیز از رهگذران دست زده‌اند.

پیمان نیز همان روز در سه‌راه آدران دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: من و دوستم اعتیاد به شیشه داریم، وقتی موتوسیکلت و یک‌میلیون تومان را به سرقت بردیم، پول‌ها را خرج کردیم و موتوسیکلت را به فروشنده مواد دادیم تا 15 روز برای تهیه شیشه پول به وی ندهیم.

 


اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟