حمله وحشیانه 2 دزد به گردنبندهای زنان

مرتضی وقتی از سوی 12 مالباخته شناسایی شد در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با همدستی بهمن 20 ساله در محله‌های خلوت سرقت‌های زنجیره‌ای خود را به مرحله اجرا در می‌آوردیم و گردنبند‌ها و جواهرات زنان تنها را به سرقت می‌بردیم.
کد خبر: ۱۳۴۳۴۴
|
۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۰ 05 December 2010
|
4269 بازدید
وطن امروز: 2 پسر خشن با حمله به زنان جوان، گردنبند طلای آنان را با رفتار وحشیانه‌ای می‌دزدیدند.

26 آبان‌ماه سال‌جاری وقتی زن جوانی در حال گذر از خیابان نامدار بود 2 موتور‌سوار نزدیک وی آمدند و سرعت خود را کم کردند ناگهان پسر نوجوانی پیاده شد و به سمت زن جوان رفت. در یک لحظه دستش را به طرف گردن وی انداخت و گردنبند را از گلویش پاره کرد.

زن جوان که به زمین افتاده بود برخاست و با پسر گردنبندقاپ درگیر شد. همین صحنه کافی بود تا رهگذران در جریان این سرقت قرار بگیرند. پسر نوجوان که خود را در محاصره مردم دید چاره‌ای جز تسلیم ندید ولی همدست موتورسوارش فرار کرد.

وقتی گردنبند‌قاپ 17 ساله پیش روی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 18 قرار گرفت، مشخص شد وی با همدستی پسری 20 ساله سناریوی سرقت‌های زنجیره‌ای را کلید زده است.

درحالی که کارآگاهان پایگاه 5 در حال تحقیق بودند، چندین شکایت مشابه دیگر روی میز بازپرس قرار گرفت که نشان می‌داد این باند طعمه‌هایش را از میان زنان تنهایی انتخاب می‌کردند که در خیابان در حال گذر بودند.

مرتضی 17 ساله از موتور پیاده می‌شد و با تهدید، گردنبندهای آنان را به سرقت می‌بردند و به سرعت پا به فرار می‌گذاشتند. مرتضی وقتی از سوی 12 مالباخته شناسایی شد در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با همدستی بهمن 20 ساله در محله‌های خلوت سرقت‌های زنجیره‌ای خود را به مرحله اجرا در می‌آوردیم و گردنبند‌ها و جواهرات زنان تنها را به سرقت می‌بردیم.

با ادعاهای متهم، بهمن در مخفیگاهش در جاده ساوه سه‌راه آدران دستگیر شد و در بازجویی‌ها به گردنبند‌قاپی‌های سازمان‌یافته اعتراف کرد. بهمن به بازپرس پرونده گفت: پولی نداشتیم برای آنکه هزینه‌های مواد‌مان را تهیه کنیم دست به سرقت می‌زدیم.

بازپرس پرونده از کسانی‌که بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای طرح شکایت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟