مسافران در دام 4 سارق خشن

سارقان بعد از كتك زدن، با اسپري مرا بي‌هوش كرده و از خودروي در حال حركت بيرون انداختند كه چند ساعت بعد در كنار ساختماني نيمه‌كاره به هوش آمدم. با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار ماموران قرار داد، چهره‌نگاري رايانه‌اي از 4 عضو باند سرقت انجام و جستجو براي يافتن آنها آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۴۳۵۵
|
۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳ 05 December 2010
|
3501 بازدید
جام جم: 4 عضو يك گروه خشن كه در پوشش حمل مسافر در شهريار از مردم سرقت و آنها را بي‌هوش كرده و از خودروي در حال حركت به بيرون مي‌انداختند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.

روزهاي پاياني هفته گذشته پسر جواني با حضور در پليس آگاهي شهريار از سرقت اموالش توسط 4 مرد خشن خبر داد. شاكي در شرح شكايت خود گفت: عصر حادثه در خيابان سوار خودروي پرايد سفيدي شدم كه 3 مسافر ديگر نيز سوار آن بودند. شاكي يادآور شد: پس از طي مسافتي راننده تغيير مسير داد كه به او اعتراض كردم. در همين موقع هر 3 مسافر با چاقو مرا تهديد به مرگ كرده و پول و گوشي تلفن همراه هم را سرقت كردند.

وي افزود: سارقان بعد از كتك زدن، با اسپري مرا بي‌هوش كرده و از خودروي در حال حركت بيرون انداختند كه چند ساعت بعد در كنار ساختماني نيمه‌كاره به هوش آمدم. با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار ماموران قرار داد، چهره‌نگاري رايانه‌اي از 4 عضو باند سرقت انجام و جستجو براي يافتن آنها آغاز شد.

شكايت‌هاي متعدد از سارقان

با تشكيل پرونده‌اي در شعبه چهارم دادسراي عمومي و انقلاب شهريار، تحقيقات در اين رابطه ادامه داشت تا اين‌كه افراد ديگري هم با حضور در مركز پليس شكايت‌هاي مشابهي مطرح كردند. ماموران در بررسي اين پرونده‌ها متوجه شدند سارقان به يك شيوه پول، گوشي تلفن همراه و مدارك هويتي مسافران را سرقت كرده‌اند.

بنابراين گزارش، با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد و جستجوها براي دستگيري 4 دزد خشن ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟