بازدید 4698

اعتراف به راز 25 ساله قتل یک پلیس

این قاتل پس از گذشت بیش از 25 سال منکر هرگونه جنایتی بوده اما زمانی که با اظهارات تنها شاهد پرونده روبه‌رو شد لب به اعتراف باز کرد.
کد خبر: ۱۳۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۷ 27 December 2010
وطن امروز: قاتلی که در سال 1364 یکی از نیروهای ژاندارمری را به شهادت رسانده بود سرانجام پس از گذشت 25 سال به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ رضا بنی‌اسدی، رئیس پلیس جیرفت با اعلام این خبر گفت: در سال 1364 درگیری منجر به شهادت یکی از کارکنان ژاندارمری سابق در جیرفت رخ داد که پرونده‌ای در این‌باره در پلیس آگاهی تشکیل شد و دستگیری عاملان در دستور کار قرار گرفته بود.

وی افزود: متهم اصلی پرونده به نام ابراهیم در همان سال دستگیر و روانه زندان شد که بعد از یک سال با همکاری چند زندانی دیگر از زندان فرار کرد.

فرمانده انتظامی جیرفت خاطرنشان کرد: این مرد بار دیگر در سال 1386 به اتهام حمل 236 کیلوگرم تریاک در شهرستان شیراز دستگیر و روانه زندان می‌شود که پس از هماهنگی با مقام قضایی به شهرستان جیرفت انتقال داده می‌شود.

سرهنگ بنی‌اسدی بیان کرد: این قاتل پس از گذشت بیش از 25 سال منکر هرگونه جنایتی بوده اما زمانی که با اظهارات تنها شاهد پرونده روبه‌رو شد لب به اعتراف باز کرد.

این مقام انتظامی گفت: سرباز وظیفه‌ای که در زمان درگیری در کنار شهید حضور داشته این متهم را شناسایی کرد و قاتل که عرصه را به خود تنگ دید لب به اعتراف باز کرد و سرانجام پلیس، پس از 25 سال به این پرونده پایان داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری