جزئيات تازه جنايت نيمه شب

وقتي شنيدم مادرم به عقد موقت او درآمده، بشدت مخالفت كردم. با اين حال اعتراض‌هايم اثري نداشت. به همين خاطر مهدي هر بار كه به خانه ما مي‌آمد، درگيري تازه‌اي شروع مي‌شد. نيمه شب حادثه نيز با هم جر و بحثمان شد و در حالي كه اعصابم به هم ريخته بود، به آشپزخانه رفته و كاردي برداشتم تا مهدي را بزنم...
کد خبر: ۱۴۳۸۲۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۰ 23 January 2011
|
4767 بازدید
ایران: پسر جنايتكار كه در اقدامي جنون‌آميز مادرش را به قتل رسانده و پدرخوانده‌اش را نيز تا يك قدمي مرگ كشاند، جزئيات جنايت را فاش كرد.

در اين حادثه كه سحرگاه جمعه يكم بهمن در خانه‌اي واقع در تهرانپارس رخ داد، پسر 24 ساله‌اي به نام محمد با ضربه‌هاي كارد مادرش زهرا- 49 ساله- را به قتل رساند و ناپدري‌اش مهدي- 50 ساله- را نيز با هفت ضربه كارد مجروح كرد.

خواهر بزرگ محمد كه موضوع را اعلام كرده بود، به سرهنگ خوش‌بين رئيس كلانتري 144 گفت: نيمه‌هاي شب خواب بودم كه با شنيدن صداي فريادهاي مادر و ناپدري‌ام، به طرف اتاقشان دويدم اما در كمال ناباوري برادرم را ديدم كه با كاردي خون‌آلود آنها را هدف قرار داده است.

«محمد» پس از دستگيري به دستور بازپرس شهرياري بازداشت و در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت و با چهره‌اي آشفته و پريشان در تشريح ماجرا گفت: چند سال قبل پدر و مادرم جدا شده و من و خواهرم همراه مادرم كه كارمند بود، زندگي مي‌كرديم تا اين كه مادرم با مردي آشنا شد كه از همسر اولش چند فرزند داشت.

وقتي شنيدم مادرم به عقد موقت او درآمده، بشدت مخالفت كردم. با اين حال اعتراض‌هايم اثري نداشت. به همين خاطر مهدي هر بار كه به خانه ما مي‌آمد، درگيري تازه‌اي شروع مي‌شد. نيمه شب حادثه نيز با هم جر و بحثمان شد و در حالي كه اعصابم به هم ريخته بود، به آشپزخانه رفته و كاردي برداشتم تا مهدي را بزنم. وقتي وارد اتاق شدم، به سراغ مهدي رفتم و با كارد چند ضربه به او زدم. وقتي مادرم سد راهم شد، او را هم زدم كه متأسفانه جان سپرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟