مرگ سوزناک پیرمرد 75 ساله

در روز شنبه هفته گذشته، زماني که همسر پيرمرد به منزل يکي از آشنايان رفته بود و فرزندانش نيز هر يک سرگرم کاري بودند او به تصور اين که همسرش مفقود شده است روسري شريک زندگي اش را برداشت و از خانه بيرون رفت اما با دور شدن از روستا به علت آن که راه برگشت به خانه را تشخيص نمي داد در بيابان ادامه مسير داد.
کد خبر: ۱۴۵۳۵۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵ 31 January 2011
|
7309 بازدید
خراسان: هوا خيلي سرد بود و همه اهالي روستا سعي مي کردند کارهاي روزانه خود را هرچه سريع تر انجام دهند تا به خانه هاي گرم و باصفاي خود پناه ببرند و در کنار خانواده يک شب زمستاني ديگر را تجربه کنند. اما ناگهان خبري در روستا پيچيد که همه اهالي را نگران و مضطرب کرد.

ماجرا از اين قرار بود که خانواده اي متوجه شدند پدربزرگ شان مفقود شده است. آن ها هر يک به سهم خود تلاش مي کردند تا نشاني از پيرمرد ۷۵ ساله پيدا کنند و تمام مردان روستا نيز لباس هاي پشمي و شال و کلاه خود را پوشيدند و آستين همت بالا زدند تا بار غم و اندوه را از شانه هاي اعضاي اين خانواده بردارند.

هر لحظه بر سرماي سوزناک هوا افزوده مي شد و پاسي از شب گذشته بود که پاي پليس هم براي يافتن پيرمرد ۷۵ ساله به صحنه جست وجوها باز شد.

ماموران انتظامي تحقيقاتي را نيز از اهالي روستا انجام دادند اما هيچ کس پيرمرد را نديده بود بنابراين، جست وجوها در بيابان ها و مزارع اطراف روستا ادامه يافت ولي نتيجه اي به دست نيامد تا اين که پس از گذشت ۴ روز چوپاني سراسيمه خود را به پاسگاه انتظامي رساند و گفت جسد پيرمردي را در بيابان ديده است.

با توجه به اظهارات اين چوپان، پليس و خانواده پيرمرد بلافاصله خود را به محل مورد نظر رساندند و جسد پيرمرد در حالي که روسري همسرش را در دست داشت و کيسه اي نيز از علوفه هاي بياباني براي گوسفندانش جمع کرده بود کشف شد.

فرمانده پليس شهرستان بجستان درباره اين ماجرا به خراسان گفت: اين پيرمرد ۷۵ ساله داراي اختلال حواس بود و فرزندانش در خانه از او نگهداري مي کردند.

سرهنگ ابوالحسن وفايي افزود: در روز شنبه هفته گذشته، زماني که همسر پيرمرد به منزل يکي از آشنايان رفته بود و فرزندانش نيز هر يک سرگرم کاري بودند او به تصور اين که همسرش مفقود شده است روسري شريک زندگي اش را برداشت و از خانه بيرون رفت اما با دور شدن از روستا به علت آن که راه برگشت به خانه را تشخيص نمي داد در بيابان ادامه مسير داد.

وي افزود: متاسفانه اين فرد پس از تحمل گرسنگي و تشنگي زياد در برابر سرماي سوزناک هوا تاب نياورد و در شرايط تاسف باري جان خود را از دست داد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟