تصادف گردنبندقاپان پس از سرقت

روز حادثه به مناسبت سالگرد ازدواج‌مان با همسرم به يك طلافروشي در محل سكونت‌مان رفتيم و وي براي من يك گردنبند طلا خريد.تازه از مغازه خارج شده بوديم كه يكمرتبه دو موتور سوار را ديدم كه با ورود به پياده رو به سمت ما آمدند.
کد خبر: ۱۴۵۵۸۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸ 01 February 2011
|
3220 بازدید
تهران امروز: دو موتورسواري كه به سمت كيف خانم‌ها حمله‌ور مي‌شدند قصد ربودن كيف اين افراد را نداشتند بلكه اين كار آنها ژست فريبنده‌اي براي قاپيدن گردنبند خانم‌ها بود.

چندي پيش ماموران پليس جنوب تهران پس از تماس تلفني شهروندان با حضور مقابل يكي از پاساژهاي تهران دو جوان كيف قاپ را كه در ازدحام ميان جمعيت گير افتاده و توسط شهروندان دستگير شده بودند را به كلانتري حوزه استحفاظي خود انتقال دادند.

همراه اين دو سارق زني هم به عنوان شاكي به كلانتري آمده و به ماموران گفت: امروز براي خريد لوازم برقي به پاساژي در محل سكونت‌مان آمده بودم كه يكمرتبه متوجه دو موتور‌سواري شدم كه با ورود به پياده رو به سرعت به سمت من مي‌آيند.به قيافه خلافكار اين دو جوان مشكوك شده و خود را به كنار ديوار كشيدم و كيفم را محكم ميان دو دستم گرفتم تا موتور سوارها كه به نظر كيف قاپ مي‌آمدند موفق به قاپيدن كيف من نشوند.ولي سرنشين عقب موتور به محض رسيدن به من دستش را به سمت گردنبندم برده و در يك چشم به‌هم زدن آن‌را از گردنم كنده و با خود برد.

من كه از اين اقدام سارقان غافلگير شده بودم به سرعت با فرياد دنبال آنها دويدم. در حالي كه با سر و صداي من مردم نيز متوجه ماجرا شده بودند و موتور سواران هم با نهايت شتاب در حال فرار بودند يكمرتبه تعادل موتور از دست راننده آن خارج و موتور محكم به يك اتومبيل پرايد كه از روبه‌رو مي‌آمد برخورد كرده و دو سرنشين آن محكم به زمين خوردند. اهل محل و عابريني هم كه آنجا بودند خود را بالاي سر دو گردنبند قاپ رسانده و آنها را با استفاده از زور بازداشت كردند.

با اين شكايت دو متهم به پليس آگاهي منتقل شده و تحقيقات تخصصي كارآگاهان روي آنها آغاز شد.

با جمع آوري شكايت‌هاي مشابه تعدادي از شاكيان به آگاهي احضار شده و پس از مواجهه با متهمين آنها را به عنوان دزدان گردنبند خود معرفي كردند.

يكي از اين افراد كه خانم 30 ساله‌اي بود گفت: من اهل يافت‌آباد هستم. روز حادثه به مناسبت سالگرد ازدواج‌مان با همسرم به يك طلافروشي در محل سكونت‌مان رفتيم و وي براي من يك گردنبند طلا خريد.تازه از مغازه خارج شده بوديم كه يكمرتبه دو موتور سوار را ديدم كه با ورود به پياده رو به سمت ما آمدند. من كه چند تراول چك داخل كيفم داشتم از ترس ربوده شدن كيفم آن‌را محكم به سمت خودم گرفتم اما سرنشين دوم موتور به محض رسيدن به من دستش را به سمت گردنبندم كه تازه به گردن انداخته بودم برد و با ربودن آن به سرعت از آنجا گريخت. دويدن‌هاي من وشوهرم هم به دنبال اين سارقان نتيجه‌اي نداشت و داغ هديه‌اي كه همان موقع برايم خريده شده بود به دلم ماند.

شاكي ديگر زن سالخورده‌اي از اهالي شهرك ولي عصر بود: اين دو نامرد مرا داخل يك كوچه گير انداخته و با سرقت گردنبندم كه هديه مرحوم شوهرم بود از آنجا گريختند.

با حضور اين شاكيان دو گردنبند قاپ به 19 فقره دزديدن گردنبند از خانم‌ها در محدوده جنوب تهران اقرار كرده و صبح امروز با قرار كيفرخواستي كه توسط حيدري بازپرس شعبه 7 دادسراي يافت آباد براي آنها صادر شد روانه دادگاه شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟