آتش شعله بدبختی بر خرمن زندگی

مدتی گذشت و من که احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کردم تصمیم گرفتم خودم را پاک کنم. اما وقتی شوهرم را در جریان گذاشتم متوجه شدم که شعله، شوهرم را نیز فریب داده است و بین آن‌ها سر و سری وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۵۶۰۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۹ 01 February 2011
|
4554 بازدید
خراسان: اولین بار او را در یک سالن آرایشی و زیبایی دیدم. «شعله» خیلی باکلاس بود و لفظ قلم حرف می‌زد. ما آن روز چند دقیقه‌ای در کنار هم نشستیم و با یکدیگر حرف زدیم.

زن غریبه از تیپ و قیافه‌ام خیلی تعریف و تمجید کرد و به این ترتیب بود که بدون هیچ‌شناختی شماره تلفن همراهش را گرفتم و با هم دوست شدیم.

زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری طبرسی جنوبی مشهد افزود: ارتباط ما چند روزی با ارسال پیامک‌های مسخره و رکیک ادامه یافت تا اینکه او مرا به خانه‌اش دعوت کرد و به این ترتیب ما با هم صمیمی شدیم. چون شوهرم در مورد من سخت گیری نداشت رفت و آمدم را با شعله ادامه دادم و تحت تاثیر حرف‌های او خودم را به منجلاب بدبختی انداختم.

شعله می‌گفت: اگر می‌خواهی لاغر و خوش اندام بشوی و همیشه جوان بمانی می‌توانی از دارویی استفاده کنی که مخدر نیست و وابستگی هم ایجاد نمی‌کند. او حتی ادعا می‌کرد که مصرف این دارو در جوان ماندن پوست صورت و افزایش قوای بدنی بسیار موثر است!

متاسفانه من ناآگاه که به این مار خوش خط و خال اعتماد پیدا کرده بودم فریب خوردم و در مدت کوتاهی به شیشه آلوده شدم.

زن جوان نفس عمیقی کشید و گفت: ادامه این دوستی احمقانه باعث شد تا به سیگار نیز معتاد بشوم و یک بار که همراه دوستم به مجلس مختلط رفتیم مشروبات الکلی هم استفاده کردم و...!

مدتی گذشت و من که احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کردم تصمیم گرفتم خودم را پاک کنم. اما وقتی شوهرم را در جریان گذاشتم متوجه شدم که شعله، شوهرم را نیز فریب داده است و بین آن‌ها سر و سری وجود دارد.

زن جوان اشک‌هایش را پاک کرد و افزود:‌ای کاش حواسم را جمع می‌کردم و با فردی غریبه این قدر صمیمی نمی‌شدم چون این رفاقت، زندگی‌ام را به مرز نابودی کشانده است.

امیدوارم تمام خانم‌هایی که ماجرای عبرت آموز زندگی‌ام را می‌خوانند درس عبرت بگیرند و در انتخاب دوست و همنشین دقت کنند. درباره این ماجرا نظر یکی از کار‌شناسان ارشد روان‌شناسی بالینی را جویا شدیم.

 «زمان عابدینی» گفت: قاچاقچیان موادمخدر به تازگی برای رسیدن به اهداف پلید خود از شیوه‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند که در این روش افرادی با حضور در اماکن ویژه بانوان مانند آرایشگاه‌های زنانه به صورت چهره به چهره با طعمه‌های خود گفت‌و‌گو می‌کنند و با این تبلیغات دروغ که مصرف شیشه و دیگر مواد صنعتی و محرک، اعتیادآور نیست و برای تناسب اندام و حتی تقویت قوای جنسی مفید است زنان را به دام اعتیاد می‌اندازند.

این مشاور درمان اعتیاد خاطرنشان کرد: استفاده از شیشه و دیگر موادمخدر صنعتی حتی برای یک بار نیز وابستگی جسمی و روحی ایجاد می‌کند و عواقب بسیار خطرناک و نابودکننده‌ای را به دنبال دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟