شكارچي پيرمردها شكار شد

فرد زورگير پس از دستگيري به سرعت تحت بازجويي‌هاي فني ماموران قرار گرفت و نام خود را «سعيد» عنوان کرد که در بازرسي بدني از نامبرده يک قبضه تيغ موکت بري و سه دستگاه گوشي تلفن همراه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۴۶۶۲۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۷ 07 February 2011
|
4383 بازدید
تهران امروز: زورگيري كه پيرمردها را به عنوان طعمه خود انتخاب مي‌كرد دستگير شد.

ماموران کلانتري 159 بي‌سيم در حال گشتزني در خيابان «طيب» بودند که ناگهان مرد 57 ساله‌اي به نام «عزيز» در حالي که به شدت ترسيده و وحشت‌زده به‌نظر مي‌رسيد به ماموران مراجعه و از آنان درخواست کمک کرد.

پيرمرد در شکايت خود به ماموران گفت که حدود 10دقيقه پيش وقتي جلوي منزلش بوده يک نفر از پشت او را گرفته و با عنوان اينکه مامور است، همه پول‌هايش بالغ بر 600 هزار تومان را از وي گرفته است. ماموران متوجه شدند فرد سارق پس از سرقت با تيغ موکت بري که به همراه داشته، صورت پيرمرد را زخمي و سپس به کمک همدستش با موتورسيکلت از محل حادثه متواري شده اند.

به دنبال اظهارات تکان‌دهنده مالباخته، ماموران به سرعت وارد عمل شده و با هماهنگي مرکز پيام اقدام به اجراي طرح مهار در منطقه کردند.

هنوز چند دقيقه‌اي از اجراي طرح مهار نگذشته بود که هر دو متهم در حالي که سوار بر موتورسيکلت بودند در يکي از خيابان‌هاي اطراف «طيب» دستگير شدند.

فرد زورگير پس از دستگيري به سرعت تحت بازجويي‌هاي فني ماموران قرار گرفت و نام خود را «سعيد» عنوان کرد که در بازرسي بدني از نامبرده يک قبضه تيغ موکت بري و سه دستگاه گوشي تلفن همراه کشف و ضبط شد.

متهم بلافاصله پس از دستگيري به منظور انجام تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل و تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفت و به چندين فقره سرقت ديگر اعتراف کرد.

به دستور سرگرد «امير هوشنگ اميري» رئيس کلانتري 159 به‌منظور شناسايي کامل سارق، با تعدادي از شاکيان تماس تلفني گرفته شد و به آنها اطلاع داده شد که فردي با مشخصات «سعيد» دستگير و هم اکنون در اختيار پليس است که در اين رابطه شکات در کلانتري حاضر شده و سه نفر از مالباختگان به نام‌هاي «حسين» 69 ساله، «باقر» 70 ساله و «حسن» 57 ساله پس از مواجهه با سارق وي را شناسايي کردند. تحقيقات به منظور دستگيري همدست متواري متهم کماکان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟