ورد زن بی‌سواد برای کلاهبرداری

متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که بی سواد بوده و با همکاری پسرش مطالبی را از کتاب‌های قدیمی استخراج کرده و به‌صورت شکسته و ناخوانا برای افراد مراجعه‌کننده ورد می‌نوشته و از هر مراجعه‌کننده یک میلیون ریال دریافت می‌کرده و تا‌کنون به همین شیوه از 12 نفر کلاهبرداری کرده است.
کد خبر: ۱۴۸۵۶۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۷ 16 February 2011
|
2928 بازدید
وطن امروز: زن بی سوادی که در پوشش رمال از طعمه‌های ساده لوح کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

«سرهنگ یارندی» معاون اجتماعی پلیس استان تهران گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر‌اینکه زنی تحت عنوان رمال و وردنویس در مارلیک شهریار از گروهی کلاهبرداری می‌کند، تحقیقات در‌این زمینه در دستور کار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، پاتوق و خانه ‌این رمال و وردنویس را در مارلیک به‌دست آورده و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. در بازرسی از خانه ‌این زن وسایل و آلات جرم از قبیل کتاب ورد و عکس‌های مراجعه‌کنندگان و طلسم‌ها و دعاهای مکتوب کشف شد.

سرهنگ یارندی افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که بی سواد بوده و با همکاری پسرش مطالبی را از کتاب‌های قدیمی استخراج کرده و به‌صورت شکسته و ناخوانا برای افراد مراجعه‌کننده ورد می‌نوشته و از هر مراجعه‌کننده یک میلیون ریال دریافت می‌کرده و تا‌کنون به همین شیوه از 12 نفر کلاهبرداری کرده است.

پس از اعتراف ‌این زن با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و برابر احکام صادره با قرار وثیقه روانه زندان شد.

با توجه به گستردگی اقدامات زن رمال، قاضی پرونده با تقاضای انتشار عکس وی از کسانی که در دام زن بی‌سواد گرفتار شده‌اند خواست به شعبه 102 دادگاه جزایی ملارد مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟