جدال سنگين در ايستگاه اتوبوس

مرد تنها پس از گلاويز شدن با آنها، يك ميله آهني را به فرق سر يكي از 3 برادر كوبيده و قصد فرار داشته كه توسط دو برادر ديگر دستگير شده است اما مرد تنها مي‌گويد اين 3 كارگر ساختمان دست در جيب وي كرده و هنگام مرافعه گوشي تلفن همراه وي را ربوده‌اند.
کد خبر: ۱۴۸۷۵۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۴ 17 February 2011
|
9352 بازدید
تهران امروز: دعواي ميان 4 نفر در ايستگاه اتوبوس شمال پايتخت پس از بالا گرفتن به دادسرا كشيده شد.

اين زد و خورد هنگامي رخ داد كه چند مسافر درايستگاه اتوبوس ميدان تجريش بر سر نوبت سوار شدن با يكديگر درگير شدند. طرفين نزاع 4 نفر بودند كه 3 نفر آنها سه كارگر ساختمان و برادر يكديگر بوده و طرف ديگر مردي ميانسال بود كه در پايان دعوا از اين افراد به اتهام سرقت گوشي موبايل خود شكايت كرد. برادرها مي‌گويند مرد تنها پس از گلاويز شدن با آنها، يك ميله آهني را به فرق سر يكي از 3 برادر كوبيده و قصد فرار داشته كه توسط دو برادر ديگر دستگير شده است اما مرد تنها مي‌گويد اين 3 كارگر ساختمان دست در جيب وي كرده و هنگام مرافعه گوشي تلفن همراه وي را ربوده‌اند. اين گوشي البته از 3 برادر پس گرفته شد اما آنها با رد اتهام دزدي مي‌گويند پس از فرار اين مرد گوشي‌اش از دست وي افتاده و ما آن را از روي زمين برداشته ولي قصد سرقت گوشي نداشتيم.

در حال حاضر اين پرونده كم حجم ولي نسبتا پيچيده دردادسراي الهيه درحال بررسي است و هر دو طرف شكايتي را عليه يكديگر تنظيم كرده‌اند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟