مرگ مشكوك برادر دوم در سالمرگ پدر

در حالي كه شواهد حاكي از دست داشتن برادر يا برادران مقتول در اين جنايت داشت با ادامه تحقيقات ، سرانجام كيوان حرف هاي تازه اي را مطرح كرد
کد خبر: ۱۴۹۲۷۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶ 20 February 2011
|
3925 بازدید
تهران امروز: نزاع پيش آمده پس از مراسم سالگرد پدر به مرگ مرموز يكي از برادرها انجاميد.

اواسط شهريور ماه امسال حراست بيمارستاني در جنوب شرقي تهران با كلانتري 132 نبرد تماس گرفته و از مرگ جواني 30 ساله بر اثر جراحتي مشكوك خبر داد. پس از حضور ماموران جسد به پزشكي قانوني منتقل و علت مرگ مقتول برخورد جسم تيز به قفسه سينه تشخيص داده شد. با آغاز تحقيقات از سوي اداره ويژه قتل پليس آگاهي، افسر پرونده دريافت كه مجيد (مقتول) اعتياد شديدي به كراك و شيشه و قرص هاي روانگردان داشته و براي تامين هزينه مواد مخدر خود بارها و بارها با اعضاي خانواده اش درگير شده است. اما به‌رغم نظر تخصصي كارشناسان ويژه قتل كه فرد يا افرادي را عامل ارتكاب اين قتل مي دانستند خانواده مجيد اصرار داشتند كه وي بر اثر يك حادثه جان خود را از دست داده است: مجيد موقع مرگ به علت مصرف زياد مواد مخدر تلو تلو مي خورد و شب حادثه هم بر اثر نداشتن تعادل به شيشه پنجره برخورد كرده و زخمي و فوت شده است.

با مشكوك به نظر رسيدن اين ادعا ، تحقيقات ادامه يافت و ماموران اطلاع پيدا كردند كه مجيد پس از برگزار شدن مراسم سالگرد فوت پدرش در منزل با دو برادر خود به نام‌هاي اصغر (32ساله ) و كيوان (20ساله ) درگير و طي اين نزاع مجروح شده است.

در حالي كه شواهد حاكي از دست داشتن برادر يا برادران مقتول در اين جنايت داشت با ادامه تحقيقات ، سرانجام كيوان حرف هاي تازه اي را مطرح كرد: پس از به پايان رسيدن مراسم سالگرد ،از تالار پذيرايي به خانه برگشتم كه هنگام پارك ماشين متوجه بگومگوي اصغر و مجيد شده و مشاهده كردم كه مجيد كه حتي در مراسم هم شركت نكرده بود قصد دارد به تعدادي از دوستان معتاد خود غذا بدهد. من هم به حمايت از اصغر درآمده و دوستان مجيد را مجبور به ترك محل كرديم اما وقتي به اتفاق داخل خانه رفتيم مجيد به بهانه هاي مختلف مي خواست با من و اصغر زد و خورد كند كه هر بار مادرم پادرمياني كرد و با قسم دادن ما ، مانع از بزن بزن شد. حدود نيم ساعت از آمدن ما به خانه گذشته بود كه مجيد به آشپزخانه رفت و از سر و صداهايي كه راه انداخت فهميدم چاقويي برداشته و به اتاق خواب رفته است.

من هم براي عوض كردن لباس هايم به اتاق خواب رفتم ولي با فحشي كه مجيد به من داد با وي جر و بحث كردم و مجيد كه از كوره در رفته بود شيشه پنجره را شكست.من هم براي اينكه مانع شكسته شدن ساير وسايل خانه توسط وي شوم به سوي وي كه چاقوي آشپزخانه را در دستانش گرفته بود رفتم و سعي كردم چاقو را از دستش بيرون بياورم كه يكمرتبه مجيد دستش را به شدت عقب كشيد كه با آزاد شدن دست وي ، يكمرتبه تيزي چاقو محكم به سينه اش برخورد و سينه‌اش پر از خون شد.

در ادامه ديگر برادر مقتول ، اصغر هم به كارآگاهان گفت: وقتي از سالگرد پدرمان برگشتم مجيد از من غذا خواست كه يك ظرف به او دادم. اما او تقاضاي غذاي بيشتري كرد و گفت آنرا براي دوستانش مي خواهد . با ديدن دوستان مجيد متوجه شدم همگي آنها خلافكار هستند به همين خاطر غذايي به وي نداده و با كمك كيوان كه دقايقي بعد سر رسيد همگي آنها را از در خانه رانديم.

مجيد كه از اين حركت من خونش به جوش آمده بود داخل منزل چند بار با من درگير شد كه البته با وساطت مادرم شري به پا نشد. اما لحظاتي بعد صداي شكستن شيشه را شنيدم كه با رفتن به اتاق مجيد را ديدم كه روي فرش افتاده و خون زيادي از وي رفته است.به گزارش تهران امروز به‌رغم اين اظهارات تحقيق روي اين پرونده ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟