دستگيري عاملان شهادت 2 پليس

حدود سه ماه قبل مأموران پليس در بخش «موك» فيروزآباد به چهار سرنشين يك خودرو مشكوك شده و دستور ايست دادند اما راننده بدون توجه به اخطار پليس و پس از درهم شكستن موانع ايست و بازرسي، فرار كرد.
کد خبر: ۱۴۹۸۵۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۲ 23 February 2011
|
2939 بازدید
ایران: دزدان مسلح كه در جريان درگيري مسلحانه، دو مأمور پليس را به شهادت رسانده بودند، در عمليات ويژه‌اي در استان فارس دستگير شدند.

حدود سه ماه قبل مأموران پليس در بخش «موك» فيروزآباد به چهار سرنشين يك خودرو مشكوك شده و دستور ايست دادند اما راننده بدون توجه به اخطار پليس و پس از درهم شكستن موانع ايست و بازرسي، فرار كرد.

در ادامه استوار يكم نصيري و استوار يكم وظيفه قاسمي به تعقيب تبهكاران پرداختند كه در جريان عمليات تعقيب و گريز با تيراندازي‌هاي آنان به شهادت رسيدند.

به دنبال اين جنايت، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي استان فارس تحقيقات گسترده براي شناسايي و دستگيري عاملان شهادت همكاران خود را آغاز كردند. سردار علي مؤيدي، فرمانده انتظامي استان فارس ديروز در اين باره گفت: جنايتكاران، اعضاي يك شبكه سرقت كابل‌هاي برق هستند كه پس از تجسس‌هاي گسترده دستگير شدند.

وي افزود: چهار عضو اين شبكه در جريان بازجويي‌ها به چندين فقره سرقت كابل برق و شهادت دو مأمور وظيفه‌شناس پليس اعتراف كردند. «بهرام»، سركرده باند كه 9 فقره سابقه كيفري دارد، در بازجويي‌ها به شليك‌هاي مرگبار به سوي مأموران اعتراف كرد.

سركرده باند: زودتر اعدامم كنيد

از خودت بگو؟

بهرام- 29 ساله- متأهل و داراي دو فرزند هستم. تا پنجم ابتدايي درس خوانده‌ام. تاكنون 9 بار به اتهام جرايم مختلف از جمله قتل دستگير شده‌ام.

روز حادثه چرا تيراندازي كردي؟

آن روز پس از سرقت كابل برق در حال رفتن به مخفيگاه‌مان بوديم كه با ايست و بازرسي پليس برخورد كرديم. وقتي مأموران به تعقيب‌مان پرداختند، در يك لحظه تصميم گرفتم به سوي خودرويشان تيراندازي كنم تا متوقف شوند اما...

تصور مي‌كردي دستگير شوي؟

مي‌دانستم مأموران در تعقيب ما هستند. از آن زمان تاكنون هم عذاب وجدان دارم. پس از دستگيري احساس راحتي كردم. فقط از اولياي دم و دستگاه قضايي مي‌خواهم هر چه زودتر مجازاتم كنند تا راحت شوم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟