فرار سایه به سایه زوج جنایتکار از تعقیب پلیس فدرال

منطقه جغرافیایی و مشخصات پسربچه به گونه‌ای بود که پلیس کالیفرنیا فرضیه‌ای قوی مبنی بر اینکه زوج تبهکار باید ربایندگان پسر سوزان هستند و حتما اطلاعی از سرنوشت وی دارند، را پیش روی خود دیدند. با راهنمایی‌های این زوج نازا، کارآگاهان خود را به مخفیگاه تبهکاران رساندند که تنها صدای گریه‌های نوزادی در آن شنیده می‌شد.
کد خبر: ۱۵۰۴۲۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱ 26 February 2011
|
3407 بازدید
وطن امروز: زوج جنایتکار با کشتن زن آمریکایی، نوزادش را ربودند تا با فروش میلیونی زندگی خود را سر و سامان بدهند.

پلیس وقتی به مخفیگاه‌های این فراری‌ها ‌رسید که آنها توانسته بودند آنجا را تخلیه کنند. صبح پنجشنبه 11 آذرماه سال جاری زن جوانی به همراه کودک 2ماهه‌اش خانه‌شان در ایالت کالیفرنیا را ترک کرد تا به نزد پزشک متخصص رفته و تحت معاینه قرار گیرد. سوزان نه‌تنها هیچگاه نزد پزشک کودکان نرفته بلکه دیگر به خانه‌شان بازنگشت و شوهرش هراسان به جست‌وجوی وی پرداخت تا اینکه پلیس را در جریان قرار داد.

با وارد عمل شدن ماموران، آنها پی بردند که سوزان 27 ساله پس از زایمان دچار افسردگی شدید شده و رفتارهای عجیبی داشته است و می‌تواند خودش با پسر نوزادش فراری شده باشد. ردیابی این مادر آمریکایی نخستین مرحله عملیات ماموران فدرال بود، پدر خانواده در تحقیقات ادعا کرد سوزان، همسر بسیار خوبی برای وی بود و همیشه مهربانی و گذشت داشت اما از وقتی پسرشان به دنیا آمده وی رفتار تنفرآمیزی با دیگران داشت و پزشک گفته بود به خاطر افسردگی پس از بارداری است، من نیز همه رفتارهای عجیب سوزان را تحمل کرده و با وی مهربان بودم.

ماموران هرچه پیش می‌رفتند اثری کمتر از سوزان و کودکش به دست می‌آوردند تا اینکه زوج نازایی با مراجعه به پلیس کالیفرنیا ادعا کردند زن و شوهر مرموزی در ازای نیم میلیون دلار حاضر شده‌اند پسر 2 ماهه‌ای را که می‌گویند برای خودشان است به آ‌نها بفروشند.

منطقه جغرافیایی و مشخصات پسربچه به گونه‌ای بود که پلیس کالیفرنیا فرضیه‌ای قوی مبنی بر اینکه زوج تبهکار باید ربایندگان پسر سوزان هستند و حتما اطلاعی از سرنوشت وی دارند، را پیش روی خود دیدند. با راهنمایی‌های این زوج نازا، کارآگاهان خود را به مخفیگاه تبهکاران رساندند که تنها صدای گریه‌های نوزادی در آن شنیده می‌شد.

با حمله پلیس فدرال به خانه وحشت، آنان دیدند اثری از زوج تبهکار نیست و نوزاد پسر در اتاق تنهاست و گریه می‌کند. در حالی که شوهر سوزان اصرار داشت نوزاد متعلق به خودش است آزمایش DNA صورت گرفت و همزمان با اثبات اینکه نوزاد پسر همان بچه گمشده سوزان است، ماموران با راهنمایی زوج نازا توانستند چهره فرضی زن و شوهر فراری را به دست آورند.

با همین تصاویر، ماموران پی بردند متهمان تحت تعقیب یک زن و شوهر خطرناک هستند که بارها روانه زندان شده‌اند و چهره‌های اصلی‌شان در آلبوم مجرمان وجود دارد. همه گره‌های کور باز شده بودند جز سرنوشت سوزان که ماموران پلیس فدرال به ردیابی زن و مردی پرداختند که دیگر همه مشخصات آنان را در اختیار داشتند و خیلی زود به یک خانه روستایی رسیدند که ساکنان آن همان فراری‌ها بودند. با حمله غافلگیرانه به این خانه که در حاشیه دهکده قرار داشت نیز پلیس نتوانست آنان را دستگیر کند چرا که هر دو فراری شده بودند و پلیس با جسد سوخته زنی مواجه شد که شک نداشتند سوزان است.

تازگی آثار سوختگی نشان می‌داد زن جوان ساعتی پیش از سر رسیدن پلیس قربانی جنایت زوج خطرناک شده است. جسد تحت آزمایشات DNA قرار گرفت و همانطوری که تصور می‌شد متعلق به سوزان بود. پلیس فدرال که خود را در برابر جنایتی تلخ ‌دید تصاویر این زن و شوهر جنایتکار را در سطح گسترده‌ای پخش کرده و در تعقیب آنان است تا پس از دستگیری پرده از جزئیات سرنوشت سیاه مادر و نوزاد آ‌مریکایی برداشته شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟