کتک مرگبار در دامداری مرد خشمگین

ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی ورامین با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی، موفق شدند مخفیگاه مرد دامدار را شناسایی و با تحت کنترل قرار دادن آن، وی را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیری کنند.
کد خبر: ۱۵۱۱۳۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۴ 01 March 2011
|
4444 بازدید
وطن امروز: یک مرد دامدار پس از گم‌شدن 200 هزار تومان، کارگرش را به باد کتک گرفت و جنایتی را رقم زد.

سرهنگ سیداحمد میری، رئیس پلیس ورامین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اطلاع از مرگ مرموز جوان 26 ساله‌ای به نام «منصور» در روستای موسی‌آباد ورامین، کارآگاهان دایره جنایی وارد عمل شدند.

مأموران با حضور در صحنه و بررسی جسد، آثار کبودی را در کمر و زانو‌های قربانی مشاهده کردند که وقوع جنایت را قوت داد.

سرهنگ میری افزود: علت اصلی مرگ از سوی پزشکی قانونی، خونریزی شدید مغزی و شکستگی جمجمه اعلام شده است.

کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی پی بردند قربانی چند روز پیش از حادثه در یک دامداری مشغول به کار بوده و صاحب آن نیز از لحظه وقوع جنایت به طرز مرموزی ناپدید شده است.

سرهنگ میری ادامه داد: ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی ورامین با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی، موفق شدند مخفیگاه مرد دامدار را شناسایی و با تحت کنترل قرار دادن آن، وی را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیری کنند.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها ابتدا منکر قتل شده و ادعا کرد «منصور» اعتیاد به مواد مخدر داشته و بر اثر استعمال مواد جان باخته است، ولی در ادامه با مشاهده مدارک و مستندات موجود به قتل کارگر خود اعتراف کرد.

وی گفت: «منصور» که چند روزی از آغاز فعالیتش در دامداری نمی‌گذشت به مواد مخدر اعتیاد داشت و در روز حادثه 200 هزار تومان پول در دامداری گم شد و من نیز به وی مشکوک شدم که سعی کردم به وسیله چوب و کابل از او اعتراف بگیرم، ولی متأسفانه وقتی مشاهده کردم او همچنان مصرانه اظهار بی‌اطلاعی می‌کند با چوب چند ضربه به سرش وارد کردم و بلافاصله از دامداری خارج شدم و پس از بازگشت به محل با جسد بی‌جان «منصور» روبه‌رو شدم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟