کاش قدر زندگی فقیرانه‌ام را می‌دانستم

يلدا با اين حرف ها مرا وسوسه کرد و متاسفانه با پسري حيوان صفت ارتباط برقرار کردم که در اثر اين اتفاق شوم طعمه چند جوان ديگر هم شدم و خودم را دستي دستي روسياه و بدبخت کردم.
کد خبر: ۱۵۶۶۴۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶ 06 April 2011
|
5264 بازدید
خراسان: از زندگي توقع زيادي داشتم و به پدر و مادرم سرکوفت مي زدم که چرا من مثل دختر خاله هايم نيستم و ما وضعيت اقتصادي خوبي نداريم.

مادرم هميشه مي گفت: پدرت کارگر ساده و زحمت کشي است و ما بايد براي سلامتي و آسايشي که داريم خداي بزرگ را شکر کنيم. او سعي مي کرد با نصيحت هايش مرا به سر عقل بياورد اما افسوس و صدافسوس که گوشم بدهکار ۲ کلمه حرف حساب نبود و معناي حرف هاي والدينم را درک نمي کردم.البته خاله و شوهر خاله ام نيز هر وقت که به خانه آن ها مي رفتم با حالتي تمسخرآميز به پدر و مادرم توهين مي کردند و مي گفتند اگر والدين تو عرضه داشتند و در دوران جواني شان کمي به فکر آينده بودند الان تو هم يک ماشين مدل بالا و بهترين امکانات را در اختيار داشتي و حتي مي توانستي با فردي ثروتمند و با کلاس ازدواج کني.

شايد باور نکنيد آن قدر تحت تاثير حرف هاي شوهر خاله ام قرار گرفته بودم که از آن ها خواهش مي کردم اگر روزي خواستگاري برايم آمد اجازه بدهند مراسم خواستگاري در خانه آن ها برگزار شود!

دختر جوان در مرکز مشاوره پليس خراسان رضوي افزود: متاسفانه من خودم را گم کرده بودم و واقعيت هاي زندگي ام را نمي ديدم براي همين هم روز به روز از پدر و مادر نازنينم فاصله گرفتم و به تصوري غلط دنبال راه نجاتي مي گشتم که يک روز دختر خاله ام، پسر پولداري را معرفي کرد و گفت: اگر با او دوست بشوي پول خوبي به جيب خواهي زد و شايد از طريق اين پسر جوان بتواني شوهر پولداري براي خودت پيدا کني و ...

يلدا با اين حرف ها مرا وسوسه کرد و متاسفانه با پسري حيوان صفت ارتباط برقرار کردم که در اثر اين اتفاق شوم طعمه چند جوان ديگر هم شدم و خودم را دستي دستي روسياه و بدبخت کردم.

افسوس که خيلي دير فهميدم چه کلاهي سرم رفته است چون دختر خاله ام نيز توسط يکي از دوستان اين پسر جوان مورد سوء استفاده قرار گرفته است و حتي به مواد مخدر اعتياد دارد.

دختر جوان اشک هايش را پاک کرد و افزود: به راستي هيچ چيزي در زندگي بهتر از سادگي و پاکي و نجابت نيست و اين بهترين ثروت و بزرگ ترين نعمت و مرحمت است که اگر آدم آن را از دست بدهد فقير و بدبخت خواهد شد.

اي کاش خود واقعي ام را مي ديدم و به اين روزگار سياه نمي نشستم!
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟