كيف قاپي با موتور مادر

چند ماهي بود كه براي تامين هزينه مصرف مواد مخدر با همكاري«جلال» و «مسعود» اقدام به كيف‌قاپي مي‌كرديم كه پس از اينكه «جلال» به جرم استعمال و فروش مواد مخدر به زندان افتاد با «مسعود» اين كار را ادامه داده و تاكنون حدود 30 فقره كيف‌قاپي انجام داده‌ايم.
کد خبر: ۱۵۸۷۳۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۷ 16 April 2011
|
3622 بازدید
تهران امروز: تعقيب و گريز كيف قاپ و برخورد وي با درخت زمينه دستگيري اش را فراهم كرد.

چندي پيش با فريادهاي كمك‌ كمك زني ميانسال، توجه عابران به موتورسواري افتاد كه كيف ‌‌یک زن را سرقت كرده و در حال فرار بود .

عابران براي كمك به وي موتورسوار را تعقيب كردند كه مرد تحت تعقيب پس از برخورد به درختي تنومند با به جا گذاشتن پلاك موتورش از صحنه ماجرا گريخت.پس از مراجعه ماموران كلانتري به صحنه سرقت ، مالباخته با چشماني گريان گفت: قرار بود فردا صبح پسرم را عمل كنند و براي تهيه خرج عمل اين پول را با هزار بدبختي جور كرده بودم .ولي در مقابل بيمارستان موتورسواري كيفم را قاپيد و كمك مردم نيز مثمرثمر نشد و تمامي مداركم، گوشي تلفن همراهم و پول نقدم به سرقت رفت.پس از تكميل تحقيقات و ثبت شكايت، پرونده براي رسيدگي به پايگاه هفتم پليس آگاهي ارجاع شد و كارآگاهان در نخستين اقدام پلاك به جا مانده در صحنه سرقت را استعلام كردند كه مشخص شد موتوسيكلت متعلق به يك خانم است.

كارآگاهان با احضار مالك موتوسيكلت به پايگاه هفتم از وي درباره اينكه موتوسيكلت خود را در اختيار چه كسي قرار داده است تحقيق كردند كه معلوم شد وي موتور را در اختيار پسرش به نام «جلال» قرار داده است كه در حال حاضر نيز به جرم فروش مواد مخدر در زندان به سر مي‌برد.

با انتقال «جلال» از زندان به اداره آگاهي وي در تحقيقات و بازجويي گفت كه چند هفته‌اي است كه موتور در اختيار يكي از دوستانش به نام علي اصغر قرار داده است كه با راهنمايي وي «علي‌اصغر» دستگير شد.در جريان بازجويي هر چند «علي‌اصغر» منكر هرگونه سرقتي شد اما كارآگاهان براي روشن شدن موضوع شاكي را به پايگاه دعوت كردند كه پس از روبه‌رو شدن مالباخته با متهم وي علي اصغر را به عنوان سارق كيف خود شناسايي كرد.

«علي‌اصغر» كه چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت اعتراف كرد: چند ماهي بود كه براي تامين هزينه مصرف مواد مخدر با همكاري«جلال» و «مسعود» اقدام به كيف‌قاپي مي‌كرديم كه پس از اينكه «جلال» به جرم استعمال و فروش مواد مخدر به زندان افتاد با «مسعود» اين كار را ادامه داده و تاكنون حدود 30 فقره كيف‌قاپي انجام داده‌ايم.

در ادامه پس از اعترافات صريح و روشن اين متهم همدست وي مسعود نيز شناسايي و دستگير شده و به سرقت‌هاي خود اعتراف كرد.به گفته سرهنگ كارآگاه علي غياثوند ، رئیس پايگاه هفتم پليس آگاهي هر سه سارق داراي سوابق سرقت و فروش مواد مخدر هستند كه براي تامين مواد مخدر صنعتي اقدام به كيف‌‌قاپي كرده‌اند و در حال حاضر نيز 17 مالباخته سارقان را شناسايي كرده‌اند .

غياثوند به شهروندان توصيه كرد: در انتقال وجه نقد تا آنجايي كه امكان دارد و ضرورتي وجود ندارد از چك‌هاي مسافرتي يا چك‌هاي رمزدار بين بانكي استفاده شود همچنين استفاده از عابر بانك نيز يكي از راه‌هاي پيشگيري از سرقت است .
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟