رازگشايي از مرگ مرموز در مزرعه

. ماموران با كشف يك جمجمه و بقاياي استخوان‌هاي انسان در مزرعه، صاحب آنجا را براي تحقيقات به پليس آگاهي شهريار احضار كردند. جمجمه و استخوان‌هاي كشف شده نيز با هماهنگي قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت.صاحب مزرعه در بازجويي به پليس گفت: هنگام شخم‌زدن زمين مزرعه، جمجمه و استخوان‌هاي يك انسان را پيدا كردم.
کد خبر: ۱۵۹۲۸۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳ 18 April 2011
|
4284 بازدید
جام جم‌:‌با كشف جمجمه و استخوان‌هاي يك انسان در مزرعه‌اي در شهريار، مشخص شد مقتول مرد بوده و 4 سال پيش به قتل رسيده است.

جمعه گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان شهريار تماس گرفت و از كشف جمجمه انسان در مزرعه‌اش خبر داد.

پس از اين تماس، كارآگاهان اداره جنايي همراه ولايي، بازپرس كشيك دادسراي شهريار عازم محل كشف جمجمه در منطقه اميريه شدند. ماموران با كشف يك جمجمه و بقاياي استخوان‌هاي انسان در مزرعه، صاحب آنجا را براي تحقيقات به پليس آگاهي شهريار احضار كردند. جمجمه و استخوان‌هاي كشف شده نيز با هماهنگي قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت.صاحب مزرعه در بازجويي به پليس گفت: هنگام شخم‌زدن زمين مزرعه، جمجمه و استخوان‌هاي يك انسان را پيدا كردم.

وي اضافه كرد: من مزرعه را چند ماه پيش از مردي خريده‌‌ام و نمي‌دانم استخوان‌هاي كشف شده متعلق به چه كسي است.

 با تشكيل پرونده‌اي در اين رابطه و آغاز تحقيقات، پزشكي قانوني نظر داد كه جمجمه و بقاياي استخوان‌هاي انسان مربوط به يك مرد بوده كه 4 سال پيش به قتل رسيده است. به اين ترتيب، كارآگاهان جنايي به بررسي پرونده‌هاي افراد گمشده پرداختند تا هويت مقتول را مشخص كنند. تاكنون نتيجه‌اي از تحقيقات پليس گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟