جنايت قبل از اخراج

نقاش خودرو هستم كه متأسفانه مدتي قبل همسرم به خاطر اعتيادم طلاق گرفت. پس از آن ديگر جايي براي زندگي نداشتم تا اينكه منوچهر مرا براي كار در مكانيكي‌اش استخدام كرد و شب‌ها هم همين‌جا مي‌خوابيدم. اما اين اواخر منوچهر از من خواست مغازه‌اش را ترك كنم و ديگر علاقه نداشت برايش كار كنم. من هم از اين تصميمش عصباني شده و امروز كه حالت طبيعي هم نداشتم با او درگير و با كارد گلويش را بريدم.
کد خبر: ۱۶۵۱۱۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۹ 17 May 2011
|
5525 بازدید
ایران: كارگر معتاد وقتي پي برد در آستانه اخراج قرار دارد صاحبكارش را كشت.

بعدازظهر چهارشنبه – 21 ارديبهشت – مأموران كلانتري 147 گلبرگ از قتل يك مكانيك 55 ساله در مغازه‌اش واقع در خيابان دردشت باخبر شدند. مأموران پس از حضور در محل حادثه دريافتند عامل جنايت از سوي مردم دستگير شده است.

ناصر – 53 ساله – ضمن اعتراف به قتل منوچهر گفت: نقاش خودرو هستم كه متأسفانه مدتي قبل همسرم به خاطر اعتيادم طلاق گرفت. پس از آن ديگر جايي براي زندگي نداشتم تا اينكه منوچهر مرا براي كار در مكانيكي‌اش استخدام كرد و شب‌ها هم همين‌جا مي‌خوابيدم. اما اين اواخر منوچهر از من خواست مغازه‌اش را ترك كنم و ديگر علاقه نداشت برايش كار كنم. من هم از اين تصميمش عصباني شده و امروز كه حالت طبيعي هم نداشتم با او درگير و با كارد گلويش را بريدم. وقتي مي‌خواستم فرار كنم همسايه‌ها دستگيرم كردند.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده – معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ – با اعلام اين خبر گفت: متهم پس از بازجويي‌هاي تخصصي با دستور بازپرس رسولي – از شعبه پنجم بازپرسي دادسراي جنايي تهران – بازداشت و براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟