دزد اینترنتی در دام پلیس ضدسرقت

با انجام تحقيقات مستمر و كشف سرنخ‌هايي از متهم مردی به نام «هادي ـ ط» 40 ساله شناسايي و در يك عمليات پليسي دستگير شد.
کد خبر: ۱۶۹۳۱۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۷ 08 June 2011
|
3203 بازدید
وطن امروز: دزد اينترنتي كه اقدام به سرقت 90 ميليون ريال از حساب يك مرد كرده بود توسط كارآگاهان پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات اصفهان دستگير شد.

سرهنگ ستارخسروي، رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر برداشت تدريجي 90 ميليون ريال از حساب بانكي يك مرد از طريق درگاه اينترنت، موضوع در دستور كار ماموران مجرب اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: تيمي از متخصصان جرائم اينترنتي مامور رسيدگي به این پرونده شدند و تحقيقات خود را در فضاهاي مجازي آغاز كردند. اين مقام مسؤول تصريح كرد: با انجام تحقيقات مستمر و كشف سرنخ‌هايي از متهم مردی به نام «هادي ـ ط» 40 ساله شناسايي و در يك عمليات پليسي دستگير شد.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان گفت: با هماهنگي مقام قضايي از مخفيگاه متهم بازرسي به عمل آمد كه در نتيجه يك دستگاه رايانه حاوي داده‌ها و دلايل و مدارك الكترونيكي مرتبط با پرونده به همراه 2 دستگاه بي‌سيم كشف شد.

وي بيان كرد: متهم كه از نزديكان مالباخته است در تحقيقات به این دزدی اقرار و انگيزه خود را نياز مالي و اختلافات با مالباخته عنوان كرد. سرهنگ خسروي در پايان با بيان اينكه اين دزد با سرقت اطلاعات حساب طعمه‌‌اش از طريق اينترنت اقدام به خريد‌هاي اينترنتي مي‌كرده به مردم توصيه كرد: از افشا كردن اطلاعات حساب‌هاي بانكي خود از قبيل شماره كارت، رمز دوم و تاريخ اعتبار كارت‌هاي الكترونيكي يا رمز اينترنتي جدا پرهيز كنند و حتي‌الامكان از قرار دادن كارت‌هاي اعتباري خود در اختيار ديگران خودداري كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟