دستبرد دزد زن به بيمارستان‌هاي اصفهان

با هوشياري يكي از بيماران بيمارستاني در شهرستان خميني شهر اصفهان فردي كه قصد ربودن كيف وي را داشت با حضور بموقع پليس در صحنه شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۱۶۹۸۳۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴ 11 June 2011
|
3655 بازدید
ملت ما: زن جواني كه اقدام به سرقت كيف بيماران و همراهان آنها در بيمارستان‌هاي اصفهان و خميني شهر مي‌كرد با هوشياري يكي از بيماران و حضور بموقع پليس دستگير شد. سرهنگ« حسين حسين‌زاده» رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: با هوشياري يكي از بيماران بيمارستاني در شهرستان خميني شهر اصفهان فردي كه قصد ربودن كيف وي را داشت با حضور بموقع پليس در صحنه شناسايي و دستگير شد.

وي افزود: اين دزد که «شيوا» نام دارد با حضور در بيمارستان‌هاي شهر اصفهان و خميني شهر از فرصت استفاده كرده و كيف افراد همراه بيماراني كه مضطرب و نگران حال بيمار خود بودند را در يك لحظه سرقت مي‌كرده است. اين مقام مسوول با بيان اينكه متهم سابقه‌دار بوده و چندين بار روانه زندان شده است گفت: متهم در تحقيقات صورت گرفته تاكنون به 21 فقره سرقت كيف بيماران و همراهان آنان در بيمارستان‌هاي عسكريه، الزهرا، كاشاني، زهراي مرضيه، فيض، امين و غرضي اصفهان و همچنين بيمارستان‌هاي ساعي و شهيد اشرفي خميني شهر اعتراف كرد.

سرهنگ«حسين‌زاده» در پايان از مالباختگاني كه به اين شيوه از آنها در بيمارستان‌هاي مذكور مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست تا براي شناسايي متهم و پيگيري پرونده خود به اين پليس مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟