قتل دختر فراري در خانه‌اش

خواهرم با نوع زندگي و رفتارش آبروي خانوادگي‌ما را برده بود، به همين خاطر تصميم به قتلش گرفتم. بنابراين حدود ساعت 11 صبح روز حادثه وارد خانه‌اش شدم اما «نازنين» هنوز خواب بود. بعد هم با ضربه‌هاي «گاز پيك‌نيكي» او را كشتم. البته او از خانه فرار كرده بود پس بايد كشته مي‌شد.»
کد خبر: ۱۶۹۸۴۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶ 11 June 2011
|
7959 بازدید
ایران: مرد جوان كه از رفتارهاي خواهر فراري اش به ستوه آمده بود، او را در خواب كشت.

هشتم خرداد امسال كارآگاهان پليس آگاهي بندرعباس از قتل زن جواني در خانه‌اش با خبر شدند. تيم جنايي پس از حضور در محل با پيكر «نازنين» روبه‌رو شدند كه با اصابت ضربه‌هاي سخت به سرش از پا درآمده بود. شواهد نشان مي‌داد عامل يا عاملان جنايت به‌راحتي وارد خانه زن جوان شده و او را در خواب به قتل رسانده بودند. از سوي ديگر با توجه به اين‌كه هيچ سرقتي هم صورت نگرفته بود احتمال جنايت با انگيزه انتقام قوت گرفت.

كارآگاهان نيز در تحقيقات محلي دريافتند، زن جوان تنها در خانه‌اش زندگي مي‌كرده و افراد ناشناسي هم به خانه‌اش رفت‌وآمد داشته‌اند.از سوي ديگر برادر نازنين با مراجعه به پليس گفت: «من و خانواده‌ام ساكن شهرستان «كهنوج» هستيم. چند روز قبل خواهرم «نازنين» با ما تماس گرفت و گفت، افراد ناشناسي او را تلفني تهديد به قتل كرده‌اند.»

با اين حال مأموران كه به اظهارات پسر جوان مشكوك شده بودند او را بازداشت كردند. تا اين كه او سرانجام لب به اعتراف گشود و برادرش را به‌عنوان قاتل معرفي كرد.

بلافاصله تيمي از كارآگاهان راهي كهنوج شده و او را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

امير- متهم به قتل- دربازجويي‌ها گفت: خواهرم با نوع زندگي و رفتارش آبروي خانوادگي‌ما را برده بود، به همين خاطر تصميم به قتلش گرفتم. بنابراين حدود ساعت 11 صبح روز حادثه وارد خانه‌اش شدم اما «نازنين» هنوز خواب بود. بعد هم با ضربه‌هاي «گاز پيك‌نيكي» او را كشتم. البته او از خانه فرار كرده بود پس بايد كشته مي‌شد.»

متهم به قتل پس از اعتراف‌هايش با قرار قانوني روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟