خیانت زن و انداختن شوهر در كانال آب

در 14 خرداد جنازه اين فرد در جاده معدن و در كانال آب كشف شده و با علم به اختلافات گذشته خانوادگي و به دست آوردن سرنخ‌هاي لازم با مشكوك شدن به همسر مقتول وي اعتراف كرد كه در نتيجه برقراري رابطه با فردي به نام ر- پ قصد انتقام از اختلافاتي كه با همسرش داشته است، كرده است.
کد خبر: ۱۷۰۸۵۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳ 15 June 2011
|
14080 بازدید
تهران امروز: فرمانده انتظامي نوشهر از دستگيري قاتلي كه پدر خود را كشته بود، خبر داد.

شمس‌الدين كرماني افزود: در 20 خرداد سال جاري فردي به نام ج -الف با شليك دو گلوله با يك اسلحه شكاري پدر خود را كشت. وي اظهار داشت: علت اين حادثه اختلافات ديرينه خانوادگي گزارش شده است. فرمانده انتظامي نوشهر ادامه داد: قاتل صبح دوشنبه در مخفيگاه خود با ايجاد جو و عمليات رواني تسليم پليس و دستگير شد.

وي درباره وقوع قتل ديگر در خردادماه نيز خاطرنشان كرد: با اعلام مفقود شدن فردي به نام علي لاري در 9خرداد در روستاي انارور نوشهر پيگيري و بررسي اين موضوع در دستور كار پليس نوشهر قرار گرفت. فرمانده انتظامي نوشهر تصريح كرد: در 14 خرداد جنازه اين فرد در جاده معدن و در كانال آب كشف شده و با علم به اختلافات گذشته خانوادگي و به دست آوردن سرنخ‌هاي لازم با مشكوك شدن به همسر مقتول وي اعتراف كرد كه در نتيجه برقراري رابطه با فردي به نام ر- پ قصد انتقام از اختلافاتي كه با همسرش داشته است، كرده است.

 وي ادامه داد: همسر مقتول با استفاده از قرص خواب‌آور مقتول را بي‌هوش و با همدستي ر- پ وي را از شهر خارج و در كانال آب مي‌اندازد.

كرماني افزود: پس از كشف جسد با تشكيل تيم عملياتي و اعترافاتي كه همسر مقتول داشته ر- پ را كه اصالتا كرمنشاهي بوده و مدتي است در روستاي سنگ تجن سكونت دارد، شناسايي و دستگير شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟