آمادگی پدافندهوایی برای دفاع از تمامی کشور

پدافند هوايي جمهوري اسلامي ايران بزرگترين تجربه را در دوران هشت سال دفاع مقدس كسب كرد و امروز توانمندتر از گذشته است.
کد خبر: ۱۷۰۸۷۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳ 15 June 2011
|
5363 بازدید
سردار منصوریان گفت: پدافند هوايي جمهوري اسلامي ايران در مقايسه با 32 سال گذشته از آمادگي و شرايط بسياري خوبي براي دفاع از كشور برخوردار است.

سردار محمدحسن منصوريان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهارداشت: پدافند هوايي جمهوري اسلامي ايران بزرگترين تجربه را در دوران هشت سال دفاع مقدس كسب كرد و امروز توانمندتر از گذشته است.

وي همچنين گفت: با تلاش هاي جوانان متعهد و متخصص ايراني، پدافند هوايي توانسته است تحريم هاي كشورهاي غربي عليه ايران را خنثي كند و تمامي نيازهاي اين بخش را در داخل كشور تامين كند.

معاون قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا (ص)تصريح كرد: امروز قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص) آمادگي مقابله با هرگونه تهديد و تهاجم احتمالي دشمنان را دارد و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران آماده هستند تا دفاع هوايي خيلي خوبي را در دفاع از مرزهاي كشور انجام دهند.

سردار منصوريان افزود: پدافند هوايي جمهوري اسلامي ايران با كسب تمامي تجارب و دانش به دست آمده در طول 32 سال گذشته و با استفاده از فناوري روز و به كارگيري دانشجويان، اساتيد و كارشناسان متخصص و متعهد ايراني و نيروهاي عملياتي به طور فعال و چشمگيري در صحنه دفاع از كيان نظام اسلامي حضور دارد.

وي اظهار داشت: آنها سيستم هاي مورد نياز پدافند را در داخل كشور طراحي و توليد كرده اند و امروز از تمامي ابعاد در شرايط بسيار خوبي قرار داريم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟