كلاهبرداري ميليوني از فوتباليست‌هاي تيم ليگ برتري

در اين ماجرا فردي در كسوت يك مميز دارايي اقدام به كلاهبرداري ميليوني از گروهي از فوتباليست‌ها كرده و بابت اين كلاهبرداري بزرگ تحت پيگرد قانوني قرار دارد.
کد خبر: ۱۷۹۴۵۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱ 26 July 2011
|
3859 بازدید
شرق: اخاذي چند صد ميليوني يك فرد از بازيكنان تيم ليگ برتري تازه‌ترين حاشيه فوتبال كشورمان است كه هشداري جدي براي فوتباليست‌ها به شمار مي‌آيد.

در اين ماجرا فردي در كسوت يك مميز دارايي اقدام به كلاهبرداري ميليوني از گروهي از فوتباليست‌ها كرده و بابت اين كلاهبرداري بزرگ تحت پيگرد قانوني قرار دارد.

متهم از هر بازيكن يك تيم ليگ برتري مبالغي سنگين دريافت و از آنها سوءاستفاده مالي كرده است. اين شخص كه از قرار معلوم تا امروز به بيش از 200 ميليون تومان اختلاس مالي اعتراف كرده ابتدا در بررسي اظهارنامه مالياتي بازيكنان ارقامي به مراتب بالاتر به عنوان ماليات بر درآمد آنها تعيين مي‌كرد و سپس با طرح اين موضوع كه در ماليات آنها تخفيف قايل خواهد شد، اين رقم را كاهش مي‌داد و مبلغي كمتر از بازيكنان طلب مي‌كرد.

متهم كه «م» نام دارد حتي به اين اكتفا نمي‌كرد و با دريافت نقدي ماليات بازيكنان به صورت قانوني اظهارنامه مالياتي را مهمور مي‌كرد و در اختيار آنها قرار مي‌داد، به گونه‌اي بازيكناني كه مورد اخاذي قرار گرفتند به هيچ عنوان در صحت عملكرد او شك نمي‌كردند.

بالاخره با پيگيري دو بازيكن اين تيم ليگ برتري كلاهبرداري «م» فاش شد و او تحت پيگرد قانوني قرار گرفت و در بازپرسي‌ها به كلاهبرداري چند صد ميليوني خود اعتراف كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟