طلاق در جشن تولد یک‌سالگی دختر

هر زمان كه به همسرم اعتراض مي‌كردم به سفرهاي طولاني‌مدت نرود، مرا بشدت كتك مي‌زد و مي‌گفت من زندگي تو را تامين مي‌كنم و تو نبايد در كارهاي من دخالت كني اما بعد از تولد دخترم ديگر مرا كتك نزد اما سفرهايش همچنان ادامه داشت طوري که شايد هفته‌اي 2 بار به منزل بيايد
کد خبر: ۱۸۱۱۴۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲ 03 August 2011
|
15590 بازدید
|
۴
قدس: زني در دادگاه خانواده گفت: همسرم مرتب به مسافرت‌هاي مختلف مي‌رود و به خانواده‌اش توجهي نمي‌كند، در حالي سفرهاي او كاري نيست و اكثر آنها جنبه تفريحي دارد.

زني با حضور در دادگاه خانواده و همزمان با تولد يك‌سالگي تنها بچه‌اش، درخواست طلاق خود را به قاضي جلسه ارائه كرد و گفت: حدود 3 سال است كه با همسرم ازدواج كرده‌ام و يك دختر يكساله دارم كه تنها وجود بچه‌ام در اين يك‌سال توانست تسكين‌دهنده من در اين زندگي باشد.

وي افزود: همسرم مدام در مسافرت است و اصلا توجهي به خانواده‌اش ندارد و مرتب با دوستانش در رفت و آمد است، الان 3 سال است كه ازدواج كرده و يك سفر 2 نفره را تجربه نكرده‌ايم. او حاضر است مرا همراه دوستان و خانواده‌ام به سفر بفرستد اما خودش همراه من نيايد، ابتدا كار را بهانه قرار مي‌داد اما با گذشت زمان متوجه شدم او مايل نيست همراه من به مسافرت بيايد و تاكنون دليل موجهي براي اين كار خود عنوان نكرده است.

وي خاطرنشان كرد: 2 سال از زندگي مشترك‌مان گذشته بود كه به قصد جدايي راهي دادگاه شدم اما متاسفانه متوجه شدم باردار هستم. اوايل كلي خود را سرزنش كردم اما بعد از مدتي كه وجود كودكم را در وجود خود حس كردم از طلاق منصرف شده و به زندگي ادامه دادم به اين اميد كه بچه‌مان موجب شود همسرم بيشتر به خانواده‌اش توجه كند.

اين زن جوان بيان كرد: هر زمان كه به همسرم اعتراض مي‌كردم به سفرهاي طولاني‌مدت نرود، مرا بشدت كتك مي‌زد و مي‌گفت من زندگي تو را تامين مي‌كنم و تو نبايد در كارهاي من دخالت كني اما بعد از تولد دخترم ديگر مرا كتك نزد اما سفرهايش همچنان ادامه داشت طوري که شايد هفته‌اي 2 بار به منزل بيايد. من از اين وضع خسته شده‌ام بویژه در حال حاضر كه با به دنيا آمدن بچه‌ام مسؤوليت سنگيني برعهده من است زيرا اگر بچه‌ام در غياب او بيمار شود، مرا بشدت سرزنش كرده و بي‌مسؤوليت مي‌خواند.

مرد جوان كه در دادگاه حضور داشت در پاسخ به اظهارات همسرش گفت: يكي از تفريحات مورد علاقه من، سفر است. وقتي به سفر مي‌روم احساس آرامش مي‌كنم در حالي كه همسرم شخصیتی منزوي دارد و از من انتظار دارد مانند او باشم در حالي كه من از اوايل جواني اينگونه بودم و سفر نرفتن براي من حكم مرگ تدريجي را دارد.

زن در ادامه اظهارات همسرش خاطرنشان كرد: همه حرف‌هاي همسرم بهانه است. او از ابتدا فردي نبوده كه بتواند زندگي متاهلي را اداره كند. او همچنان در دوران مجردي خود باقي مانده است، من مي‌خواهم تا بچه‌ام بزرگ‌تر نشده از پدرش جدا شوم زيرا او لياقت داشتن بچه‌ را ندارد.

 بر اساس اين گزارش، زن جوان در ادامه دادگاه در قبال گرفتن حضانت بچه‌، همه مهريه خود را كه 1362 سكه بهار آزادي بود، بخشيد و قاضي جلسه در روز تولد بچه‌ اين زوج جوان، حكم طلاق را صادر كرد.

  
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
لیاقت زندگی و همسر و فرزند خود رانداشته و به خوشگذرانی ودش فکرمی کرده
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
اکثر ما زمانی که قصد انجام کار مهمی را داریم در مورد آن تحقیق فراوانی انجام می دهیم، مشورت می کنیم و از تجربیات دیگران (خیر اندیشان) بهره می گیریم. ولی تا به حال چند نفر از ما قبل از ازدواج کتاب های در این رابطه را خوانده؟ چند نفر به مشاور مراجعه کرده ابم؟
پس از ازدواج چطور؟ مگر نه اینکه زندگی یک مهارت است و نیاز به آگاهی دارد؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟