وام‌های میلیاردی زن برج‌ساز

وقتی برای بازدید زمینی که در حال گود‌برداری بود، رفتم زن جوان خود را مدیرعامل یک شرکت ساختمانی معرفی کرد و با ظاهر‌سازی و چرب‌زبانی اعتمادم را به خود جلب کرد، به همین‌خاطر به بنگاه رفتم و با امضای قراردادي در حدود 30 میلیون تومان به عنوان بيعانه پرداختم و قرار شد که این زن اقدام به ساخت برج در حوالی خیابان دولت کرده و پس از یک سال آپارتمان مرا تحویل دهد.
کد خبر: ۱۸۱۱۷۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶ 03 August 2011
|
10140 بازدید
وطن امروز: زن برج‌ساز وقتی با استفاده از شخصیت اجتماعی‌اش به کلاهبرداری میلیاردی پرداخت نمی‌دانست پشت میله‌های زندان باید آب خنك بخورد.

این زن به خانواده خودش نیز رحم نکرده بود و با گرفتن یک میلیارد تومان نه‌تنها به وعده‌هایش عمل نمی‌کرد بلکه خود را از دیدگان آشنایان پنهان می‌کرد.

چندی پیش مردی با مراجعه به دادسرای شمیرانات نزد بازپرس نیک‌صفت ادعا کرد در جریان خرید آپارتماني در دام یک زن حیله‌گر افتاده است.

وی گفت: وقتی برای بازدید زمینی که در حال گود‌برداری بود، رفتم زن جوان خود را مدیرعامل یک شرکت ساختمانی معرفی کرد و با ظاهر‌سازی و چرب‌زبانی اعتمادم را به خود جلب کرد، به همین‌خاطر به بنگاه رفتم و با امضای قراردادي در حدود 30 میلیون تومان به عنوان بيعانه پرداختم و قرار شد که این زن اقدام به ساخت برج در حوالی خیابان دولت کرده و پس از یک سال آپارتمان مرا تحویل دهد. مابقی پول را هم باید هنگام تحویل آپارتمان می‌پرداختم.

این مرد ادامه داد: 3 ماه بعد زمانی که برای بازدید آپارتمان خود به خیابان دولت رفتم ناباورانه دیدم که هیچ اقدامی برای ساخت‌وساز برج صورت نگرفته است و من فریب وعده‌های زن برج‌ساز را خورده بودم.

پس از شکایت این مرد، پلیس به بررسی ویژه پرداخت و این حقیقت افشا شد که این برج‌ساز زن به بیش از 20 زن و مرد وعده‌ داده و به بهانه پیش‌فروش آپارتمان مجلل پول گرفته و فراری شده است. تحقیقات نشان داد، مالباخته‌ها با پرداخت 10 تا 40 میلیون تومان به عنوان بیعانه در دام این زن گرفتار شده بودند و بررسی‌ها حاکی از آن بود که «سوسن» در حدود 3 میلیارد تومان از مالباخته‌ها کلاهبرداری کرده و فراری شده است.

همزمان با افشای این جزئیات خواهر و برادر این زن به دادسرای شمیرانات مراجعه کردند و پرده از کلاهبرداری‌ یک‌میلیاردی وی برداشتند. خواهر سوسن اظهار داشت: این زمینی که وی اقدام به پیش‌فروش آپارتمان و کلاهبرداری از آن کرده متعلق به پدرش است.

وی افزود: این زمین ارثیه همه خواهران و برادران است. سوسن با وکالت‌نامه و سند جعلی دست به کلاهبرداری زده است. خواهر کلاهبردارم همچنین با استفاده از اسناد یکی از آپارتمان‌های پدری‌ام وام یک‌میلیاردی هم گرفته است و اقساط آن را پرداخت نکرده به همین خاطر بانک خانه را به حراج گذاشته است. با روشن شدن کلاهبرداری 4 میلیاردی این زن، بازپرس نیک‌صفت دستور ردیابی و دستگیری وی را صادر کرد.

ماموران پاتوق‌های احتمالی وی را تحت‌نظر قراردادند اما موفق به شناسایی وی نشدند تا اینکه دریافتند این زن با تنها پسر 19 ساله‌اش که عضو یکی از تیم‌های سرشناس فوتبال تهران در رده نوجوانان است، تماس تلفنی دارد. بازپرس دستور بازداشت این فوتبالیست 19 ساله را صادر کرد تا مخفیگاه مادرش را لو دهد.

همزمان با بازداشت وی، زن کلاهبردار خود را تسلیم پلیس کرد و پسر فوتبالیستش آزاد شد. این زن در بازجویی‌ها به کلاهبرداری اقرار کرد و بازپرس نیک‌صفت برای وی به اتهام کلاهبرداری سنگین قرار مجرمیت صادر کرده تا وی در دادگاه عمومی محاکمه شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟