دستگيري باند 5 نفره زنان جيب‌بر

سارقان به صورت بسيار ماهرانه و بدون اين‌كه مالباختگان متوجه شوند اقدام به سرقت مي‌كردند و هيچ گونه نشانه و ردي از خود باقي نمي‌گذاشتند.
کد خبر: ۱۸۲۲۲۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۳ 08 August 2011
|
4197 بازدید
جام جم: ماموران انتظامي شهرستان كرج 5 زن سارق را كه با تشكيل باند سرقت در مناطق پرتردد مانند ترمينال، ايستگاه‌هاي مترو و فروشگاه‌هاي بزرگ از شهروندان سرقت مي‌كردند شناسايي و دستگير كردند.

سرهنگ اصلاني، فرمانده انتظامي شهرستان كرج در ارتباط با اين خبر گفت: در پي سرقت‌هاي متعدد در مناطق پرتردد شهر كرج مانند پايانه‌هاي مسافربري، ايستگاه مترو و مراكز خريد و شكايت شهروندان در اين خصوص، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: سارقان به صورت بسيار ماهرانه و بدون اين‌كه مالباختگان متوجه شوند اقدام به سرقت مي‌كردند و هيچ گونه نشانه و ردي از خود باقي نمي‌گذاشتند.

سرهنگ اصلاني تصريح كرد: با توجه به اين موضوع ماموران كلانتري23 فرديس با مراجعه به بانك اطلاعاتي، تصوير احتمالي سارقان را در اختيار گشت‌هاي انتظامي و گشت‌هاي نامحسوس قرار دادند و با كنترل ايستگاه‌هاي مترو و مراكز پرتردد در نهايت روز گذشته به 5 زن كه ساعت‌هاي طولاني در ايستگاه مترو در حال رفت و آمد بودند مشكوك شده و با مطابقت دادن چهره آنها با تصاوير سارقان، متوجه شدند سارقان مورد نظر همين 5 نفر هستند.

ماموران انتظامي اين زنان را در حالي كه به همين شيوه در حال سرقت بودند دستگير و براي ادامه تحقيقات به كلانتري منتقل كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟