كلاهبرداري در كافي‌نت

فردي با مراجعه به دفتر خدمات اينترنتي با دادن رمز دوم حساب خود به كاربران اينترنت قصد واريز پول به حساب دانشگاه را داشت.اين فرد بعد از چند روز متوجه برداشت مبلغ 29 ميليون و 500 هزار ريال از حسابش توسط افراد ناشناس مي‌شود.
کد خبر: ۱۸۴۰۰۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 16 August 2011
|
3477 بازدید
تهران امروز: فرمانده انتظامي شهرستان رودبار استان كرمان از دستگيري سه سارق به جرم سرقت 29 ميليوني از طريق رمز دوم كارت عابر بانك خبر داد.

سرهنگ كردستاني با اعلام اين خبر گفت:فردي با مراجعه به دفتر خدمات اينترنتي با دادن رمز دوم حساب خود به كاربران اينترنت قصد واريز پول به حساب دانشگاه را داشت.

وي افزود: اين فرد بعد از چند روز متوجه برداشت مبلغ 29 ميليون و 500 هزار ريال از حسابش توسط افراد ناشناس مي‌شود.

اين مقام مسئول بيان كرد:مالباخته با مراجعه به پليس اين موضوع را اعلام و درخواست كمك کرد كه پليس بلافاصله تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كرد. وي تشريح كرد:ماموران انتظامي با انجام اقدامات و تحقيقات لازم و بررسي فضاي مجازي محل برداشت وجه را كشف كردند.

فرمانده انتظامي رودبار اظهار داشت: در اين خصوص مشخص شد كاربران دفتر خدمات اينترنتي محل ثبت نمام دانشگاه مالباخته را با در اختيار داشتن رمز دوم كارت عابر بانك وي از حسابش برداشت و به حسابي در شهرستان برازجان بوشهر واريز و انتقال داده بودند.

وي گفت:با تحقيقات به‌عمل آمده 3 سارق شناسايي ودستگير و جهت سير مراحل قانوني به كلانتري تحويل داده شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟