زورگیرهای قلدر، به دام افتادند

درم در بيمارستان بستري بود و هزينه عمل جراحي‌اش را بايد هرچه زودتر به بيمارستان پرداخت مي‌كردم. با سوار شدن به خودروي دوستم در مسير راه بيمارستان بوديم كه بنزين خودرو تمام شد...
کد خبر: ۱۸۸۳۱۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۵ 05 September 2011
|
4537 بازدید
جام جم: مرد سابقه‌داري كه با همدستي يكي از دوستانش با خريد خودروهاي قولنامه‌اي و تردد با آنها از مردم زورگيري مي‌كرد، دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده روز هفتم شهريورماه با شكايت مردي مبني بر سرقت پول‌هايش از سوي 2 مرد جوان در كلانتري 119 مهرآباد جنوبي تهران آغاز شد.

شاكي به پليس گفت: مادرم در بيمارستان بستري بود و هزينه عمل جراحي‌اش را بايد هرچه زودتر به بيمارستان پرداخت مي‌كردم. با سوار شدن به خودروي دوستم در مسير راه بيمارستان بوديم كه بنزين خودرو تمام شد.

وي اضافه كرد: در همين موقع يك خودروي زانتيا مقابلمان متوقف شد. با ديدن 2 سرنشين آن خواستم تا مرا به بيمارستان ببرند و قرار شد دوستم دقايقي بعد به من ملحق شود. در ميانه راه يكي از سرنشينان خودروي زانتيا با قمه مرا به مرگ تهديد كرد و با سرقت 350 هزار تومان پول و گوشي تلفن همراهم، مرا از خودروي در حال حركت بيرون انداخت و از آن محل متواري شدند.

در پي اظهارات شاكي، چهره‌نگاري رايانه‌اي از 2 سارق فراري صورت گرفت.

ماموران در مرحله بعدي تحقيقات با استعلام از سامانه پليس متوجه شدند مالك خودروي زانتيا در محله تجريش تهران زندگي مي‌كند.

با احضار مالك خودرو به كلانتري و تحقيق از وي معلوم شد او خودرو را سال گذشته به طور قولنامه‌اي به مردي فروخته و او ديگر براي سند زدن خودرو به نام خود مراجعه ‌نكرده است.

فرار متهم هنگام خروج از خانه‌اش

به اين ترتيب، تحقيقات ادامه داشت تا اين‌كه خانه خريدار خودرو در محله يافت‌آباد شناسايي شد و ماموران او را پيش از بيرون آمدن از خانه دستگير كردند.

در بازرسي از خانه متهم، ده‌ها عدد سيم‌كارت مسروقه، يك قبضه سلاح قلابي و يك دستگاه بي‌سيم كشف و ضبط شد.همچنين در بازرسي از پاركينگ مجتمع، خودروي زانتياي متهم كشف و توقيف شد.

متهم به كلانتري منتقل و در بازجويي‌ها مدعي شد به اشتباه دستگير شده است. در بررسي از سوابق كيفري متهم به نام احسان معلوم شد او در زمينه سرقت خودرو چند باري دستگير شده و به زندان رفته است.

به اين ترتيب، متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار ماموران پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران قرار گرفت كه در جريان بازجويي‌ها به ده ها فقره سرقت با تهديد قمه اعتراف كرد.

سرهنگ اسدي، رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي در اين رابطه گفت: با اعترافات متهم تلاش براي شناسايي مالباختگان و همچنين دستگيري ديگر همدست متهم ادامه‌دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟