قاسم سناتور به دام افتاد

در تحقيقات صورت گرفته از متهمان دستگير شده مشخص شد كه فردي به نام «قاسم» معروف به «سناتور» با تشكيل باندي و اجير كردن زنان در زمينه انتقال موادمخدر به صورت بلع و انباري به كشورهاي آسياي جنوب شرقي و حاشيه خليج فارس فعاليت مي‌كند.
کد خبر: ۱۸۹۷۳۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲ 11 September 2011
|
4117 بازدید
تهران امروز: با تلاش پليس فرودگاه مهرآباد، «قاسم سناتور» كه با اجير كردن زنان و به شيوه بلع و انباري موادمخدر را به كشورهاي آسياي جنوب شرقي و حاشيه خليج فارس منتقل مي‌كرد، دستگير شد.

سردار «نبي‌الله حيدري» در تشريح اين خبر اظهارداشت: در پي افزايش حمل موادمخدر به صورت بلع و انباري و انتقال آن به كشورهاي آسياي شرقي، تيم ويژه‌اي از پليس مبارزه با موادمخدر فرودگاه مهرآباد تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري عاملان اين پرونده آغاز كردند.

وي افزود:در تحقيقات صورت گرفته از متهمان دستگير شده مشخص شد كه فردي به نام «قاسم» معروف به «سناتور» با تشكيل باندي و اجير كردن زنان در زمينه انتقال موادمخدر به صورت بلع و انباري به كشورهاي آسياي جنوب شرقي و حاشيه خليج فارس فعاليت مي‌كند.

رئيس پليس فرودگاه‌هاي كشور ادامه داد: در بررسي صورت گرفته از سوابق متهم مشخص شد كه وي علاوه بر جعل اسناد، سابقه 25 فقره قاچاق موادمخدر به خارج از كشور به شيوه بلع و انباري را داشته است.

سردار حيدري گفت: پليس فرودگاه با انجام اقدامات اطلاعاتي گسترده موفق شدند مخفيگاه «قاسم سناتور» را شناسايي و طي يك عمليات ضربتي وي را در مخفيگاهش واقع در اطراف تهران دستگير كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟