شرارت پس از پرداخت وثيقه

کد خبر: ۱۸۹۷۳۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷ 11 September 2011
|
3765 بازدید
تهران امروز: كيف‌قاپاني كه با قرار وثيقه در بيرون از زندان به سر مي‌بردند باز هم دست به شرارت زدند.

خردادماه امسال زني ميانسال به پليس مراجعه كرده و با طرح شكايتي گفت: ساعت 7:30غروب در چهارراه بعثت داخل ماشين پشت چراغ قرمز بودم كه يكمرتبه دو موتور سوار در يك چشم به هم زدن در عقب ماشين را باز كرده و كيفم را كه روي صندلي عقب گذاشته بودم برداشته و با موتورسيكلت از آنجا فرار كردند.

داخل كيفم علاوه بر دو و نيم ميليون تومان پول نقد، 30گرم طلا، دسته چك، فيش مكه، گذرنامه و شناسنامه، 7عابربانك كه رمز همه آنها داخل كيف بود، كارت سوخت و گوشي تلفن همراه و مدارك ماشينم بود.

با ارجاع پرونده به پليس آگاهي تهران پرونده در اختيار كارآگاهان مبارزه با كيف‌قاپي پليس قرار گرفت.

كارآگاهان ابتدا به سراغ دوربين‌هاي نصب شده در محل حادثه رفته و فيلم لحظه سرقت را برداشته و سارقان را به نام‌هاي بهروز، رامين و مهرداد شناسايي كردند.

بررسي سوابق متهمين نشان داد كه بهروز و رامين سال گذشته به اتهام كيف‌قاپي دستگير شده ولي با قرار وثيقه آزاد و در زمان آزادي خود مرتكب اين كيف‌قاپي شده‌اند.چند روز بعد هم مشخص شد مهرداد در جريان يك پرونده اذيت و آزار گير افتاده و به اتهام موارد ضد اخلاقي در زندان به سر مي‌برد.

با انتقال هر سه متهم از زندان به‌آگاهي هر سه آنها پس از مواجهه با شاكي به سرقت كيف وي و ده‌ها سرقت ديگر پشت چراغ قرمز و در محدوده ميدان بهمن، كيانشهر، خيابان 17 شهريور، ميدان شوش، سه‌راه افسريه و...اعتراف كردند.

پليس از شهروندانی که به شیوه فوق از آنان به ویژه در محدوده جنوب و جنوب شرق سرقت شده است دعوت كرده است تا جهت شناسایی متهمان و تشکیل یا پیگیری پرونده خود به پایگاه هفتم واقع در خیابان 15 خرداد، نبش میدان ارگ مراجعه كنند.

گفتني است متاسفانه بعضي از خلافكاران پس از آزادي با قرار وثيقه جرم‌هاي خود را از سر گرفته و براي مردم و پليس دردسر درست مي‌كنند كه بايد تدابير قانوني لازم براي برخورد با اين معضل وضع و اجرا شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟